چگونه یک خانه هوشمند داشته باشیم؟

يكشنبه ، 26 بهمن 1393 ، 12:16

بانکی دات آی آر: برای هوشمند سازی خانه راه های فراوانی وجود دارد، که هر راه بسته به تجهیزات مورد نیازش هزینه های متفاوتی را برای خریدار در بر دارد. اتوماسیون وسیستم های طراحی شده از هزاران کیلومتر دورتر، امکان کنترل و مانیتورینگ منزل را برای شما فراهم می آورد. کشیدن و یا باز کردن پرده بدون خروج از رختخواب، صدای فراگیر و بدون محدودیت در فضای خانه هنگام مکالمه تلفنی و…

به گزارش ۱پزشک، در اولین قدم باید مقدار بودجه خود را مشخص کنید و سپس به انتخاب سیستم مورد نیاز بپردازید.

دیگر برای باز کردن درب ورودی منزل نیازی به حمل کلید نیست ! برای ورود به منزل کافی است گوشی تلفن همراه را همراه خود داشته باشید ! این سیستم دارای عملکرد و ظاهری جذاب است. Smartphone-operated door locks محصولی است از شرکت August and Kwikset که با هدف تسهیل ورود و خروج امن به منزل برای ساکنین طراحی شده است.

این کیت امنیتی با نام Lowe’s Iris home technology با قیمت پایه ۲۰۰ دلار، وظیفه کنترل امنیت خانه و قفل درب ها را دارد و امکان کنترل روشنایی منزل را از طریق تلفن همراه به کاربر خواهد داد.

Dropcam محصول معرفی شده توسط Nest است، که دارای دوربین امنیتی است و امکان کنترل ویدئویی منزل را فراهم می آورد. این تجهیز، اعلان ها و ویدئوهای ضبط شده را در Cloud ذخیره سازی می کند و امکان مشاهده ویدئو از راه دور را برای کاربر فراهم می آورد.

داشتن یک Sonos home audio در منزل، امکان شنیدن یک صدای بی نهایت عالی را برای شما به ارمغان می آورد. شما با این سیستم توانایی ایجاد ۳۲ منطقه صدایی را در محیط دارید، به نحوی که هریک به صورت جداگانه امکان تنظیم و پخش صدای منحصری را دارد و یا می توانید به صورت گروه بندی شده از این سیستم استفاده نمایید.

با خرید یک یخچال سامسونگ دارای Wi-Fi امکاناتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا وقت کمتری را در آشپزخانه صرف کنید و از راه دور با کمک تلفن همراهتان بتوانید به کنترل دما و یا مراحل پخت و آماده سازی غذا بپردازید. این یخچال طوری طراحی شده است که اعلان ها را برای تلفن هوشمند شما ارسال می کند.

► برترین تبلت‌های اندرویدی 2014
چگونه در اینترنت نامریی شویم ◄

مطالب مرتبط
بنر