برطرف شدن یکی از ضعف‌های اندروید در مقابل ios

دوشنبه ، 27 بهمن 1393 ، 10:04

بانکی دات آی آر: در آخرین بررسی ها، آخرین سیستم عامل گوگل توانسته نرخ کرش کمتری نسبت به آخرین سیستم عامل اپل داشته باشد.
به گزارش دیجی کالا، شاید اپل در رقم فروش سه‌ماهه پایانی سال 2014 از اندروید پیشی گرفته باشد، اما وقتی بحث پایداری و عدم کرش پیش می‌آید، آخرین سیستم عامل اندروید یعنی لالی پاپ، آخرین سیستم عامل اپل یعنی iOS 8 را شکست می‌دهد.

بر اساس تحقیقی که توسط یک کمپانی آمریکایی بررسی نرم افزار به نام Crittercism انجام شده، نرخ کرش در هنگام اجرای اپلیکیشن ها برای اندروید لالی پاپ 0.2 درصد پایین‌تر از iOS 8 است. بر این اساس، نرخ کرش در اندروید لالی پاپ 2.0 درصد اندازه گیری شده، حال اینکه در iOS 8 به 2.2 درصد می‌رسد.

شرایط بد برای iOS 8 در مقایسه با iOS 7 نیز وجود دارد. نرخ کرش برای سیستم عامل قبلی اپل 1.9 درصد ثبت شده است.

از سوی دیگر، وقتی که ورژن های مختلف اندرویدی را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم، به نظر آخرین ورژن سربلندتر از ورژن های قدیمی‌تر از این تست بیرون آمده است. در حالی که نرخ کرش لالی پاپ 0.2 درصد ثبت شده، این میزان در کیت کت و Ice Cream Sandwich به 2.6 درصد می‌رسد.

دلایل بسیاری برای کراش اپلیکیشن ها وجود دارد که مهم‌ترین آن مشکلات سیستم عامل با اپلیکیشن ها و یا مشکلات مربوط به دستگاه مانند حافظه کم است. اگر این نتیجه تحقیق را واقعی در نظر بگیریم، اندروید حداقل توانسته یکی از نقاط ضعف بزرگ خود در مقابل سیستم عامل اپل را مرتفع کند.

► این حمام هوشمند آرزوی شما را برآورده می‌کند
دلیل اپل برای تولید خودروی الکتریکی ◄

مطالب مرتبط
بنر