نسل بعدی تبلت های سامسونگباریک تر از آیپدایر ۲

سه شنبه ، 28 بهمن 1393 ، 10:37

بانکی دات آی آر: تبلت بعدی سامسونگ شاید باریک‌تر از محصول اپل باشد، اما به نظر این کمپانی کره ای چندین ویژگی مهم تبلت های اپل را برای محصولات خود قرض خواهد گرفت.
به گزارش دیجی کالا، آیپد ایر 2 با ضخامتی 6.1 میلی متری یکی از باریک‌ترین تبلت های جهان است که در حال حاضر تنها تبلت Dell Venue 8 را با ضخامتی مشابه در کنار خود دارد. با این حال به نظر به زودی این رکورد نیز شکسته خواهد شد.



وبسایت معتبر سام‌موبایل خبر داده که سامسونگ در حال طراحی نسل جدید تبلت های گلکسی تب S با ضخامتی باریک‌تر از محصول اپل و دل است.

تبلت جدید این کمپانی کره ای نه تنها در بحث ضخامت کمتر که در اندازه کلی نیز دچار تغییراتی اساسی می‌شود. بدین منظور سامسونگ از اندازه‌های 8.4 و 10.5 اینچی خود فاصله گرفته و به اندازه‌های 8 و 9.7 اینچی نقل مکان خواهد کرد. بنابراین محصولات جدید سامسونگ در اندازه صفحه نمایش نیز تقریبا مشابه با آیپد مینی 3 و آیپد ایر 2 خواهند بود.

علاوه بر این موارد، صفحه نمایش‌های گلکسی تب S2 نسبت صفحه‌های 4:3 به خود خواهند گرفت که اپل مدت‌هاست در آیپدها به اجرا می‌گذارد. اگر این موارد را برای تغییر مسیر جدی سامسونگ کافی نمی‌دانید، سامسونگ در قدم دیگری قصد دارد از فریمی فلزی در نسل جدید تبلت های تب S بهره بگیرد.

اما سامسونگ پیش از معرفی این تبلت، پرچمدار اسمارت‌فون های خود یعنی گلکسی S6 و گلکسی S6 اج را در راه دارد. این گوشی‌ها اول ماه آینده میلادی در MWC 2015 به شکل رسمی رونمایی خواهند شد. پرچمدار جدید سامسونگ که از برخی جهات تغییراتی اساسی به خود دیده و در عین حال صاحب ویژگی‌هایی خارق العاده چون انحنای دو طرف صفحه نمایش شده است، به خوبی از عزم سامسونگ در تغییرات جو پیرامون خود حکایت دارد.

سامسونگ سال گذشته را با شرایط مالی دشواری گذراند و از همان سال گذشته تاکنون بر تغییر سیاست‌هایش در بخش‌های مختلف این کمپانی تأکید داشته است. تغییر سیاست در تولید اسمارت‌فون حالا به نظر به تولید تبلت نیز کشیده شده و سامسونگ نمی‌خواهد در میدان رقابت با اپل و بازار بسیار شکننده تبلت، از کوپرتینویی‌ها عقب بیفتد.

► دست‌بند هوشمند!
بزرگ‌ترین مهاجرت دنیارصد شد ◄

مطالب مرتبط
بنر