آموزش کارمندان بانکی برای برخورد با مشتریان بیمار

يكشنبه ، 3 اسفند 1393 ، 11:57

بانکی دات آی آر: گروه‌های مربوط به سرطان، سکته و بیماری‌های روحی با همکاری نظام بانکی در تلاش برای ایجاد رهنمودهای جدیدی هستند. به گزارش سازمان کارمندان بانکی بریتانیا موسسات مالی اصلی این کشور نحوه برخورد با مشتریان مبتلا به بیماری‌های دراز مدت را می‌آموزند.
به گزارش تلگراف، کارمندان بانک در نحوه برخورد و کمک به مشتریان مبتلا به بیماری‌های دراز مدت به منظور درک بهتر تحت برنامه جدید نظام بانکی و گروه‌های سلامتی، آموزش می‌بینند.

همچنین در سیاست‌های بازپرداخت بدهی "انتظارات استانداردی" در نظر گرفته می‌شود تا در زمان تقلای این افراد با بدهی از طریق این سیاست‌ها به این افراد کمک شود.

سازمان کارمندان بانکی بریتانیا بیش از یک سال زمان را صرف کار با خیریه سرطان مک میلان، دانشگاه روانپزشکان رویال و سازمان حمله قلبی کرده تا بتواند رهنمودهای جدیدی برای برخورد منصفانه و در جهت حقوق مشتری با آنها داشته باشد.

گفته می‌شود در بریتانیا دست کم ۱۸ میلیون نفر دچار یک بیماری فیزیکی یا روانی دراز مدت هستند. انتظار می‌رود این آمار در جمعیت سنی افزایش یابد.

اطلاعات حساسی در مورد شرایط بیماری مشتری به بانک ارائه می‌شود و بانک می‌تواند از مشتریان نسبت به بهره کشی حفاظت کند.

دکتر فرانک وودارد رئیس بخش سیاست گذاری و تحقیقات موسسه مک میلان انگلستان می‌گوید: "نظام بانکی می‌تواند نقش مهمی در به حداقل رساندن تاثیر مالی سرطان ایفا کند. تعداد زیادی از این بیماران برای حمایت مالی و مشاوره به بانک مراجعه نکرده‌اند و اعتقاد دارند بانک اهمیتی به این موضوع نداده است. این روند باید تغییر کند."

► دود طمع بانک‌ها به چشم مشتریان رفت
وضعیت طلا، سکه، ارز، بورس در نیمروز یکشنبه ۳اسفند ۹۳ ◄

مطالب مرتبط
بنر