طراحی ستودنی گلکسی s6

دوشنبه ، 4 اسفند 1393 ، 10:57

سامسونگ یک هفته قبل از معرفی رسمی گلکسی S6، بانکی دات آی آر: مراسمی را به منظور معرفی این گوشی برای اپراتورهای بزرگ دنیا برگزار کرد.
به نظر رؤسای اپراتورهای مخابراتی دنیا آخرین پرچمدار سامسونگ را پسندیده‌اند.

به گزارش وبسایت کره ای Korea Herald، به گزارش دیجی کالا، سامسونگ امروز مراسمی را به منظور نمایش خصوصی جدیدترین پرچمدارش پیش از رونمایی رسمی در اول مارس، برای مدیران ارشد اپراتورهای بزرگ دنیا برگزار کرده است.

 

در این مراسم مدیران اپراتورهای مشهوری چون تی-موبایل، اسپرینت، وودافون و SK تلکام کره جنوبی همگی از طراحی گوشی‌های جدید سامسونگ ابراز رضایت کرده‌اند. یکی از منابع آگاه به این وبسایت کره ای گفت: «برخی از این مدیران گلکسی S6 را بهترین طراحی سامسونگ تا امروز توصیف کرده‌اند.»

در دو مدلی که از این گوشی به نمایش داده شده، ورژن Edge این گوشی بیش از همه مورد توجه مدیران قرار گرفته است. منبع خبر می‌گوید که این گوشی دارای صفحه نمایشی با انحنای دوگانه است.

به گفته منبع خبر، این مدیران طراحی گلگسی S6 اج را در بحث طراحی بهتر از آیفون 6 توصیف کرده‌اند. کئون چانگ از آنالیزورهای HMC Investment & Securities اعتقاد دارد که گلکسی S6 به فروش سامسونگ جانی دوباره می‌دهد و حداقل فروشی بالاتر از S5 را به ثبت میرساند.

البته همچنان بحث‌ها پیرامون کاربردی‌بودن صفحه نمایش دو لبه سامسونگ مطرح است و عده ای از تحلیلگران بازار شک و تردیدهایی مبنی بر کاربردی‌بودن چنین قابلیت‌هایی در صفحه نمایش گوشی‌ها عنوان می‌کنند.

یکی از منابع Korea Herald نیز می‌گوید هنوز مشخص نیست که تحسین اپراتورهای بزرگ بتواند به فروش بالایی برای این گوشی منجر شود. وی می‌افزاید که سامسونگ برای جذب کاربران بیشتر باید بر روی افزایش چشمگیر عملکرد گوشی خود تمرکز کند.

سامسونگ جدیدترین پرچمدارش را در روز نخست MWC 2015 بارسلونا رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود که این گوشی دارای بدنه ای تمام فلزی، تکنولوژی شارژ وایرلسی و سیستم پرداخت جدیدی به نام Samsung Pay خواهد بود.

► جزئیات تازه از پرونده بانکی ۶۵۰۰ میلیارد تومانی
پیامک ده ریال گران‌تر شد ◄

مطالب مرتبط
بنر