دو موسسه مالی و یک بانک در آستانه اخذ مجوز

سه شنبه ، 5 اسفند 1393 ، 11:50

بانکی دات آی آر: با توجه به روند اداري طي شده از مجموع 7 موسسه اي که متقاضي مجوز هستند، سه موسسه آرمان، نور و بانک مهر اقتصاد در مراحل پاياني اخذ مجوز هستند.

معاون نظارتی بانک مرکزی اعلام کرد که پرونده موسسات مالی متقاضی مجوز از بانک مرکزی طبق روال اداری و قانونی در حال رسیدگی است و به زودی تعیین تکلیف خواهند شد.

بر اساس گفته های معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: تعيين تکليف موسسات مالي متقاضي مجوز تا پايان سال انجام مي گيرد

حميد رضا تهرانفر در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به اقداماتي که براي رسيدگي به پرونده موسسات مالي متقاضي مجوز در بانک مرکزي صورت مي گيرد، بيان کرد: با توجه به اقدامات انجام گرفته در بانک مرکزي تعيين تکليف موسسات مالي متقاضي مجوز تا پايان سال انجام مي گيرد و با توجه به روند اداري طي شده از مجموع ۷ موسسه اي که متقاضي مجوز هستند، سه موسسه آرمان، نور و بانک مهر اقتصاد در مراحل پاياني اخذ مجوز هستند.

بر اساس اعلام معاون نظارتي بانکي مرکزي؛ مابقي موسسات مالي متقاضي دريافت مجوز با توجه به روند اداري پرونده آنان رسيدگي و پس از طي مراحل قانوني به جرگه موسسات مالي کشور افزوده خواهند شد.

تهرانفر با اشاره به روند نظارتي اين بانک بر موسسات مالي کشور بيان کرد: با توجه به پروند هاي موجود هريک از متقاضيان نظارت هاي لازم در اين خصوص در حال انجام است و به طور حتم پس از طي مراحل اداري قانوني اين موسسات نيز به بازار پولي کشور اضافه خواهند شد.

گفتني است، موسسات اعتباري نور، آرمان، ثامن، افضل توس، ثامن الحجج، ميزان و بانک مهر اقتصاد و آينده متقاضي مجوز ار بانک مرکزي هستند.

► وضعیت طلا، سکه، ارز، بورس در نیمروز سه شنبه ۵اسفند ۹۳
نرخ سود بالاتر از نرخ مصوب در بانک ایران زمین ◄

مطالب مرتبط
بنر