اجراى قانون خدمات مديريت كشورى با فرمان رئیس جمهور

دوشنبه ، 5 اسفند 1387 ، 09:44

معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس جمهور با دستور دكتر احمدي نژاد موظف شد تمهيدات لازم را براي اجراي قانون خدمات مديريت كشوري اتخاذ كند تا زمينه براي برخورداري بيشتر كاركنان دولت از حقوق و مزاياي مناسب و اصلاح امور معيشتي آنان فراهم شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني دولت، رييس جمهور همچنين ابراز اميدواري كرد با تصويب لايحه بودجه دولت خصوصاً اعتبارات مربوط به اين بخش توسط نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي، از ابتداي سال 1388 اين قانون به طور كامل به مورد اجرا درآيد.


متن كامل نامه دكتر محمود احمدي نژاد بدين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
جناب آقاي عزيزي
معاون محترم توسعه مديريت و سرمايه انساني


عزت و سرافرازي ايران اسلامي مرهون حضور و حمايت مردم شريف و نجيبي است كه در راه تحقق آرمان هاي بلند و نوراني اسلام و انقلاب و پيروي از خط روشن امامت و ولايت تلاشي مومنانه و مجاهدانه را رقم زدند. قدرداني از اين خادمان صادق و مخلص بر همه مسوولان و خدمتگزاران دولت اسلامي فرضي مسلم است.


اينك در سي امين سالگرد پيروزي انقلاب بي بديل ملت بزرگ ايران و در آستانه دهه چهارم انقلاب اسلامي ، مقرر مي دارد نسبت به تمهيد شرايط لازم براي اجراي قانون خدمات مديريت كشوري اقدام لازم را معمول داريد تا زمينه برخورداري بيشتر كاركنان شريف دولت از حقوق و مزاياي مناسب و اصلاح امور معيشتي آنان فراهم آيد.


اميد است با تصويب لايحه بودجه دولت خصوصاً اعتبارات مربوط به اين بخش توسط نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي، از ابتداي سال 1388 اين قانون به طور كامل به مورد اجرا درآيد.

محمود احمدی نژاد

منبع: خبرگزاری ایلنا

► نزول پنج پله ای جایگاه اعتباری ایران در جهان
كاهش نرخ سود بانكي در سال 88 منتفي است ◄

مطالب مرتبط
بنر