ساعت جدید «پبل» (Pebble) با صفحه رنگی

چهارشنبه ، 6 اسفند 1393 ، 11:51

بانکی دات آی آر: گویا اخیرا شرکت «پبل» (Pebble) که به‌خاطر تولید ساعت‌های هوشمندش معروف شده و محبوبیت زیادی پیدا کرده، روی وب‌سایت‌اش یک شمارش معکوس قرار داده که سروصدای زیادی به‌پار کرده است.
به گزارش دیجی کالا، گویا اخیرا شرکت «پبل» (Pebble) که به‌خاطر تولید ساعت‌های هوشمندش معروف شده و محبوبیت زیادی پیدا کرده، روی وب‌سایت‌اش یک شمارش معکوس قرار داده که سروصدای زیادی به‌پار کرده است. شایعات متفاوتی هم در مورد این شمارش معکوس در سایتهای مختلف پخش شده است. پررنگ‌ترین این شایعات‌ به رونمایی از ساعت هوشمند جدید این شرکت اشاره دارند و تایید می‌کنند پبل قصد دارد یک ساعت هوشمند جدید طراحی و تولید ‌کند.

اما در حالی که هنوز این شمارش معکوس به پایان نرسیده، سایت 9tomac تصویری از نمونه‌ی اولیه‌ی این محصول را بر روی ورودی سایت خود قرار داده و اعلام کرده که ساعت هوشمند جدید این شرکت از یک نمایش‌گر رنگی شبیه به مدل E-Paper شرکت سونی بهره می‌برد. «مارک گورمن» از سایت 9to5mac گفته که ساعت جدید پبل طراحی باریک‌تری داشته و باتری آن ‌در مقایسه با مدل قبلی مدت زمان بیش‌تری شارژدهی می‌کند.

این ساعت با ظاهری اسپرت طراحی شده و صفحه‌ی نمایش آن قابلیت نمایش سه رنگ زرد، مشکی و سفید را دارد. این در صورتی است که صفحه‌ی نمایش محصول قبلی این شرکت فقط قابلیت نمایش رنگ مشکی را داشت؛ بنابراین اگر صحت این تصویر تایید شود، پیشرفت بزرگی برای مجموعه‌ی پبل و محصولات‌اش به‌شمار می‌رود. بر اساس شایعات منتشر شده، صفحه‌ی نمایش ساعت هوشمند جدید پبل لمسی نیست و ممکن است میکروفون و امکان استفاده از فرمان‌های صوتی در آن گنجانده شده باشد. اگر این شایعات و گمانه‌زنی‌ها صحت داشته باشند این محصول رقیب سرسختی برای دیگر شرکت‌های سازنده‌ی ساعت هوشمند، خواهد بود.
البته برخی از سایت‌هایی که خبر این شایعه را پوشش داده‌اند، ادعا کرده‌اند که ممکن است این شمارش معکوس هیچ ربطی به رونمایی از ساعت هوشمند جدید شرکت پبل نداشته باشد. این شمارش معکوس ساعت 18:30 امروز (5/12/1393) به پایان خواهد رسید و معلوم می‌شود که حدس و گمان‌های ما، شما و دیگران درست بوده یا خیر.

► ۱۰ گجت پیشرو برای زندگی های امروزی
بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز، ۶اسفند ◄

مطالب مرتبط
بنر