اکسپریا Z4 می‌آید؟

پنجشنبه ، 7 اسفند 1393 ، 09:53

بانکی دات آی آر: مدتی هست که از تبلت های سونی خبری نداریم، اما به نظر می‌رسد که سونی قصد دارد به زودی تبلت جدیدی را به بازار معرفی کند. در تازه‌ترین اخباری که از اپلیکیشن رسمی Xperia Lounge به رسانه‌ها درز کرده این شرکت کار تولید تبلت جدید Xperia Z4 را به اتمام رسانده است و اطلاعات مربوط به آن برای لحظاتی در این اپلیکیشن قرار داده شده و سپس حذف شده است.

به گزارش ۱پزشک، اطلاعات زیادی در خصوص این محصول جدید سونی در دست نیست و از عکسی هم که از طریق این اپلیکیشن به دست آمده است نمی‌توان به اطلاعات خاصی دست یافت اما ما می‌دانیم که این تبلت با یک صفحه نمایش با کیفیت ۲K به بازار خواهد آمد و همچنین دارای پردازنده‌ای فوق سریع و همچنین کار آیی باتری بسیار مناسب است.

البته از تصویری که از این اپلیکیشن به دست آمده است می‌توان متوجه شد که زمان ارائه این محصول ماه مارس خواهد بود که همزمانی آن با کنگره جهانی موبایل MWC 2015 این ایده را در سر می‌پروراند که شاید سونی قصد داشته باشد تا در این نمایشگاه دست خالی حضور نداشته باشد.

در خصوص مشخصات سخت افزاری، ویژگی‌ها و قیمت این تبلت چیزی جز اطلاعاتی که به صورت رسمی منتشر می‌شود نمی‌دانیم. اما در خصوص طراحی ظاهری این تبلت باید گفت که با توجه به عکسی که منتشر شده است ، تبلت جدید شاهت فراوانی به محصول اخیر سونی یعنی Xperia Z3 Tablet Compact دارد.

آیا باید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این تبلت جدید تا نمایشگاه MWC 2015 صبر کنیم؟

► ریموت کنترل همه‌کاره
بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز،۷ اسفند ◄

مطالب مرتبط
بنر