سبک ترین لپ تاپ در گروه Book 9

يكشنبه ، 10 اسفند 1393 ، 11:47

بانکی دات آی آر: لپ تاپ ATIV Book 9 سامسونگ در نمایشگاه CES سال گذشته رونمایی شد و اکنون زمان ارایه آن به بازار فرا رسیده است. این اولترابوک تمام آلومینیومی که به نظر می آید قویترین پاسخی است که سامسونگ تا به حال به  MacBook Air داده است از دو روز دیگر یعنی اول ماه مارس به بازار ارایه خواهد شد.

به گزارش یک پزشک، این لپ تاپ با ضخامت ۰٫۴۶ اینچ و وزن ۲٫۰۹ پوندی ( ۹۴۸ گرم) سبک ترین لپ تاپ در گروه Book 9 است. از لحاظ ظاهری نیز این لپ تاپ از طراحی های عمومی سامسونگ که به تازگی در محصولات اعمال می شوند پیروی می کند. لپ تاپ ATIV Book 9 دارای پردازنده Broadwell Core M اینتل است.

سامسونگ البته این بار توجه خاصی به ارتقا کیفیت صوتی این لپ تاپ کرده است، چرا که آن را مجهز به Wolfson و قابلیت پشتیبانی از FLAC کرده است. اما مهمترین تغییری که در این لپ تاپ جلب توجه می کند معماری بدون فن آن است. مسئله ای که هنوز اپل هم در سبک ترین لپ تاپ های خود نتواسته به آن بپردازد.

قیمت این لپ تاپ از ۱,۱۹۹٫۹۹ دلار با ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی از نوع SSD شروع می شود و تا مقدار ۱,۳۹۹٫۹۹ دلار برای رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی از نوع SSD بالا می رود.

► تلفن‌های هوشمند یا دوربین‌های حرفه‌ای؟
بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز، ۱۰اسفند ◄

مطالب مرتبط
بنر