زمان به وقت هواوی

دوشنبه ، 11 اسفند 1393 ، 10:21

بانکی دات آی آر: ساعت های هوشمند سامسونگ و ال‌جی که از مدت‌های قبل آمده بودند، هنوز منتظر ساعت اپل هستیم، ولی اصولاً کسی منتظر ساعت هوشمند هواوی نبود! به نظر می‌رسد شرکت هواوی با جدیت تمام روی پروژه ساعت هوشمند خود،کار کرده است.

به گزارش یک پزشک، مدتی پیش و ظاهراً به صورت کاملاً اتفاقی دو ویدیو پرومو از یک ساعت هوشمند برای مدتی در یوتیوب منتشر شده است. به نظر می‌رسد این فیلم‌ها، فیلم‌های معرفی ساعت هوشمند هواوی باشد که برای معرفی در کنفرانس جهانی موبایل بارسلونای اسپانیا آماده شده‌اند و این‌ها همه در حالی است که قبل از درز کردن ( یا درز دادن!) این فیلم‌ها تبلیغات ساعت هوشمند هواوی در فرودگاه شهر بارسلونا نصب شده است.

از آن چیزی که تا به حال در خصوص این ساعت دیده‌ایم، باید گفت که به واقع ساعت هوشمند هواوی، محصولی جذاب و چشم نواز است. این ساعت فلزی با طراحی دایره‌ای خود ما را به یاد Moto 360 می‌اندازد.

صفحه نمایش این ساعت در فضایی به قطر ۴۲ میلی‌متر می‌تواند تصاویر مورد نیاز را در قابی فلزی و چشم نواز به شما ارائه کند. در یکی از ویدیوها کاملاً مشخص است که این دیوایس دارای صفحه نمایش یاقوت کبود و بدنه یکپارچه ضدزنگ است.

ساعت هوشمند هواوی در سه رنگ نقره‌ای، طلایی و مشکی ارائه خواهد شد و هواوی اعلام کرده است که طیف متنوعی از بند ساعت را که به طراحی آن زیبایی دو چندان خواهد داد را به کاربران ارائه کرده است. بندهایی که در این ویدیوها دیده می‌شود از طیف دست بندهای سنتی تا بندهای چرمی را شامل می‌شود.  این شرکت همچنین صفحه ساعت‌های کلاسیک متعددی را برای Android Wear طراحی کرده است که همگی دارای زیبایی خاص خود هستند.

مشخصات سخت افزاری این ساعت همچنان اعلام نشده است اما با توجه به اطلاعاتی که از این ویدیوها می‌توان فهمید، این ساعت‌ها دارای حس‌گرهای ضربان قلب و طیف کامل حس‌گرهای حرکات تندرستی می‌باشند.

در خصوص زمان دوام باتری و رزولوشن صفحه نمایش اطلاعاتی منتشر نشده است اما بی شک هر اطلاعات جدیدی که در خصوص یکی از بهترین طراحی‌های ساعت‌های هوشمند ارائه شود مورد توجه بسیاری از کاربران خواهد بود. در ادامه تصاویری که از ویدیوی‌های این شرکت تهیه شده است را خواهیم دید.

► اتمام حجت بانک مرکزی با موسسات مالی غیرمجاز
کارایی سطح بالا برای ورزشکاران مصمم ◄

مطالب مرتبط
بنر