حلقه مفقوده توسعه تجارت ایران

دوشنبه ، 11 اسفند 1393 ، 11:59

"بانکی دات آی آر: برند سازی ملی، توسعه صادرات و جذب سرمایه گذاری خارجی در اقتصاد مقاومتی" تمرکز اصلی نهمین کنفرانس بین‌المللی برند بود.

دبیر اجرایی نهمین کنفرانس بین‌المللی برند در گفت‌و‌گو با ایسنا، ضمن اشاره به اهمیت بحث برند و برندسازی در ایران، مهم‌ترین دلیل تاکید بر تداوم برگزاری این کنفرانس را ضعف علمی موجود در این حوزه معرفی کرد.

علیرضا نجفی ادامه داد: با وجود برگزاری 9 دوره از این کنفرانس، هنوز هم برند و برند‌سازی با تبلیغات و بازار‌یابی اشتباه گرفته می‌شود؛ در حالی که باید برند را به عنوان اعتبار، هویت و در واقع آوازه کالا و خدمات در نظر بگیریم.

دبیر شورای رهبری کنفرانس، برگزاری پانل و کارگاه‌های تخصصی مهم و علمی و استفاده از 80 تا 90 سخنران مطرح را از نقاط قوت در جریان برگزاری این کنفرانس‌ها دانست و گفت: امیدوار هستیم که در سال‌های آینده بتوانیم در حوزه برندینگ به صورت تخصصی و بویژه در خصوص برند سلامت،کنفرانس برگزار کنیم.

نجفی ادامه داد: برندسازی حلقه مفقوده توسعه تجارت ایران است و صاحبان صنایع و کارآفرینان باید به مقوله برند به عنوان یک دانش و تکنولوژی نگاه کنند.

کنفرانس بین‌المللی برند به همت گروه پژوهشی رهیافت، 5 و 6 اسفند در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

► طراحی کمپین تبلیغاتی موفق در رسانه های اجتماعی
خدمات نوروزی یک بانک به مشتریان خاص خود ◄

مطالب مرتبط
بنر