زمان معرفی مک‌بوک ایر جدید با صفحه‌نمایش رتینا

شنبه ، 16 اسفند 1393 ، 10:00

بانکی دات آی آر: وال استریت ژورنال با تأیید گزارش تولید مک‌بوک ایر جدید با صفحه نمایش رتینا، خبر داده که فروش رسمی این لپ‌تاپ‌ها بین ماه‌های آوریل تا ژوئن آغاز خواهد شد.
به گزارش دیجی کالا، لپ‌تاپ های جدید با رزولوشن‌های بالا، سخت افزار قدرتمند، وزن کم و ضخامت پایین از راه می‌رسند، اما هنوز که هنوز است اپل تصمیمی به تغییر ظاهر مک‌بوک ایر‌های خود نگرفته و همچنان به طراحی دو سال پیش خود اکتفا می‌کند.

 

انتقادات بسیاری که به اپل به واسطه رزولوشن پایین و حاشیه دور بسیار بزرگ و همچنین محدود بودن انتخاب کاربران شده، سبب به فکر افتادن اپل و دست جنباندن در این شرایط سخت و رقابتی شده است. شاید به جرأت بتوان گفت که اگر لپ‌تاپ های مک‌بوک ایر دارای سیستم عاملی ویندوزی بودند، نسل کنونی این لپ‌تاپ ها با شکست بزرگی در بازار مواجه می‌شد.

اولین بار حدود یک ماه پیش بود که وبسایت 9to5Mac و نویسنده مشهور آن «مارک گرمن» خبر داد که اپل بر روی یک مک‌بوک ایر 12 اینچی کاملا جدیدی کار می‌کند. امروز وبسایت وال استریت ژورنال با تأیید این خبر افزوده که تولید انبوه این لپ‌تاپ‌ها آغاز شده اما به واسطه سرعت پایین تولید در ماه‌های آوریل تا ژوئن در حجم بالا صادر خواهد شد.

آغاز تولید انبوه می‌تواند به معنای معرفی این لپ‌تاپ در آینده ای نه چندان دور باشد. اپل در 9 مارس (هفته آینده) مراسمی را به منظور معرفی اپل واچ برگزار خواهد کرد و به احتمال قطع می‌توانیم شاهد رونمایی از مک‌بوک ایر جدید در همین مراسم باشیم.

به گفته وال استریت ژورنال این لپ‌تاپ دارای صفحه نمایش رتینا خواهد بود. وبسایت 9to5Mac نیز پیش‌تر تأیید کرده بود که مک‌بوک ایر جدید اپل علاوه بر اندازه صفحه نمایش 12 اینچی و رزولوشن بالاتر، دارای ویژگی‌هایی چون یو اس بی پورت‌های استاندارد فول سایز، کانکتورهای MagSafe، اسلات کارت اس‌دی، بدنه باریک‌تر و وزن سبک‌تر خواهد بود. همچنین حالا صفحه کلیدها به حاشیه‌های لپ‌تاپ نزدیک‌تر شده‌اند و گفته می‌شود که ترک‌پدهای مشهور اپل نیز دستخوش بهبودهایی شده است.

تصویری که در خبر مشاهده می‌کنید نزدیک‌ترین تصویر به مک‌بوک ایر آینده اپل است که توسط 9to5Mac طراحی شده است.

► بلوا در شرق كشور و سكوت در تهران
آیفون ضد آب می شود؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر