«ایران کارت» اولین کارت برگشت نقدی ایران

يكشنبه ، 17 اسفند 1393 ، 13:00

 

 

اولین کارت برگشت نقدی ایران

بانکی دات آی آر: بانک آینده به عنوان اولین بانک ایرانی کارت خرید با امکان "برگشت نقدی" و "امتیاز تشویقی" با نام "ایران کارت" ارائه میکند
ایران کارت، یک کارت خرید بانکی عضو شبکه شتاب است، با این کارت مثل تمام کارت های بانکی می توانید از تمام پایانه های خرید یا درگاه های اینترنتی خرید کنید اما مزیت آن این است که همواره بخشی از مبلغ خرید خود را به صورت "برگشت نقدی" دریافت می کنید.
علاوه بر این برای هر خرید امتیاز تشویقی می‌گیرید و امتیاز بیشتر به معنای درصد بیشتر برگشت پول و خدمات جذابتر است.

لطفا برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید، همچنین در لینک زیر تنها با گذاشتن شماره خود می توانید جهت دریافت ایران کارت اقدام نمایید:
http://bit.do/ayande

 




پول رفته به جیب برمی‌گرده
برگشت نقدی از 0.75 تا 1.5 درصد از مبلغ خرید شما و بسته به امتیاز شما است. به عنوان مثال اگر هزینه شما در یک سال 30 میلیون تومان باشد و از طریق ایران کارت خریدهای خود را انجام دهید به طور متوسط 3 میلیون تومان به حساب شما برگشت داده خواهد شد.
علاوه بر این درصد مستقیم که خود کارت به شما باز میگرداند، فروشگاه های طرف قرارداد با ایران کارت هنگام خرید به شما تخفیف مجزایی خواهند داد. از این رو ایران کارت میتواند جایگزین بسیار مناسبی برای بن های هدیه سازمانی باشد.
سازمان ها و افراد علاقه مند به دریافت ایران کارت، تنها کافیست شماره تلفن خود در را از طریق لینک زیر ارسال نمایند، تا در اسرع وقت از سمت شعبه مجازی 24 ساعته بانک آینده با آنها تماس گرفته شود:
http://bit.do/ayande

 

 

همچنین بانک آینده به مناسبت شروع سال 1394 و فرا رسیدن عید نوروز قرعه کشی بین شما دوستان عزیز برگزار میکند و 4 کارت یک میلیون و سیصدو نود و چهار هزار تومانی هدیه میدهد.
برای شرکت در قرعه کشی به لینک زیر مراجعه کنید و فرم قرعه کشی را پر نمایید:
http://bit.do/ayande

► بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز، ۱۸اسفند
یارانه اسفند زودتر واریز می‌شود ◄

مطالب مرتبط
بنر