مراسم توديع و معارفه مديرعامل بانک پارسيان برگزار شد

پنجشنبه ، 21 اسفند 1393 ، 09:50

بانکی دات آی آر: مراسم توديع و تکربم دکتر علي ديواندري و معارفه دکتر کورش پرويزيان با حضور دکتر سيف، رئيس کل بانک مرکزي، مديران ارشد نظام بانکي، اعضاء هيات مديره و مديران بانک پارسيان در تاريخ 19 اسفند ماه در محل ساختمان مرکزي بانک پارسيان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان، در ابتداي اين مراسم دکتر عارف نوروزي، نايب رييس هيات مديره بانک پارسيان ضمن تقدير از زحمات دکتر ديواندري، گفت : ايشان مديري شايسته، زحمت کش و پرتلاش در عرصه فعاليت هاي بانکي هستند و حضور شخصيت موجه و محترم ايشان در بانک پارسيان فرصتي مغتنم براي اين بانک بود که به علت پيش آمدن بيماري ناچار به ترک فعاليت خود در بانک شدند که برايشان آرزوي بهبودي داريم.
وي با اشاره به تجربيات دکتر پرويزيان و حضور چندين ساله ايشان در عرصه بانکداري خاطر نشان ساخت: دکتر پرويزيان سابقه درخشاني در مديريت خود در بانک‌هاي توسعه صادرات و سينا داشته‌اند، ضمن اين که ايشان شخصيتي شناخته شده، حرفه‌اي و خوش نام در حوزه بانکي است و اميدواريم که با وجود ايشان و با کمک اعضاء هيات مديره و مديران و کارکنان همچنان بتوانيم در مسير اعتلاي بانک پارسيان گام برداريم و همچنين با کمک‌هاي بانک مرکزي مشکلات سيستم بانکي حل شده و شاهد روزهاي درخشان در سيستم بانکي کشور باشيم.
دکتر ديواندري : خوشنامي بانک پارسيان با تلاش نيروي انساني دلسوز محقق شد
دکتر ديواندري نيز ضمن تشکر از رييس کل بانک مرکزي، دکتر پرويزيان، اعضاي هيات مديره و کليه کارکنان با اشاره به اينکه خوشنامي بانک پارسيان محصول تلاش نيروي انساني ارزشمند اين بانک است، گفت : همه آنچه که در توان داشتند در اين دوره مديريت در طبق اخلاص گذاشتند و بانک يک حرکت جدي را آغاز کرد که ثمراتش براي سال جاري و سال هاي بعد دقيقا قابل مشاهده است.
ايشان افزود : کارهاي بسيار خوبي در بانک انجام شده است و هر کاري که شده محصول تلاش يکايک همکاران گرانقدر است و شايد سهم من در اين جهت بسيار ناچيز بوده است. از همه و همه در يک کلام سپاسگزارم و مديون محبت هاي بي دريغ و صميمانه يکايک شما هستم .
دکتر پرويزيان : بانک پارسيان حافظ منافع کارکنان، مشتريان و سهامداران خود است
دکتر پرويزيان در اين مراسم با قدرداني از زحمات دکتر ديواندري گفت : ايشان مديري فرهيخته و انديشمند در نظام بانکي کشور هستند و جا دارد از زحمات ارزشمند ايشان به بانک پارسيان و شبکه بانکي کشور تقدير شود .
مديرعامل بانک پارسيان ضمن تشکر از اعتماد اعضاي هيات مديره بانک ، گفت : کار اصلي بدوش مديران و کارکنان ارزشمند بانک است و هر يک ار آنها نقش برجسته و ويژه اي در ارتقاء و جايگاه بانک دارند.
وي ضمن تشکر از دکتر سيف رييس کل بانک مرکزي به خاطر سياست هاي پولي مناسبي که در حوزه کنترل تورم و ثبات بازار ارز و آرامش بازار براي شبکه بانکي در پيش گرفته‌اند، گفت: حمايت بيشتر از بخش توليد و کاهش هزينه هاي توليد کنندگان از موضوعات مهم ديگري است که با اقدامات شوراي پول و اعتبار و بانک مرکزي به ثمر خواهد نشست.
دکتر پرويزيان، حفظ و ارتقاء برند بانک پارسيان و مشتري مداري از وظايف و تکاليف تمام کارکنان اين بانک دانست و افزود : رعايت بيش از پيش مقررات بانک مرکزي و سازمان بورس و اوراق بهادار و همچنين حفظ حقوق سهامداران و کارکنان بانک و شفافيت در عملکرد و اطلاع رساني درست و سريع به سهامداران و نهادهاي ناظم کشور از برنامه هاي اين بانک است.
مدير عامل بانک پارسيان، پيگيري و وصول مطالبات معوق و برنامه ريزي صحيح را از ديگر برنامه هاي اين بانک اعلام کرد و اظهار داشت : خدمت به مشتريان محترم نظام بانکي کشور و همراه با بانک پارسيان با استفاده از خدمات بانکداري الکترونيک و نظام بانکداري پيشرفته و مدرن و حضور در بازار بين‌الملل موضوعات مهمي هستند که با برنامه ريزي مي بايد پيگيري شوند.
پرويزيان همچنين اظهار داشت : اميدواريم با سياست‌هايي که بانک مرکزي دنبال مي‌کند بتوانيم سرويس محوري و خدمت محوري به مشتريان را به‌عنوان اولويت اصلي و اول دنبال کنيم تا درآمد بانک از اين محل تامين شود و سود مطلوبي به سهامداران خود بدهيم.

► تاکید سیف بر حل مشکلات نظام بانکي با جهت گيري‌هاي صحيح
عرضه اوراق گواهی سپرده عام یکساله توسط پست بانک ایران با سود علی‌الحساب 22 درصد ◄

مطالب مرتبط
بنر