وعده‌های هوآوی P8 برای کاربران

يكشنبه ، 24 اسفند 1393 ، 10:56

بانکی دات آی آر: شرکت هوآوی در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون (MWC 2015)، کنفرانس خود را برگزار نکرد اما قطعا این شرکت، حرف‌های زیادی برای گفتن در رابطه با پرچم‌دار بعدی خود دارد.
به گزارش دیجی کالا، شرکت هوآوی در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون (MWC 2015)، کنفرانس خود را برگزار نکرد اما قطعا این شرکت، حرف‌های زیادی برای گفتن در رابطه با پرچم‌دار بعدی خود دارد. پرچم‌دار بعدی هوآوی یعنی P8 قرار است در تاریخ بیست و ششم فروردین ماه 94 (15 آوریل 2015) عرضه شود. بعد از انتشار اولین تیزر این محصول که در رابطه‌ با توان باطری آن بود، به تعداد دنبال کنندگان صفحه‌ی رسمی شرکت هوآوی در شبکه‌ی Weibo افزوده شد. به تازگی تیزر تبلیغاتی جدیدی از محصول مورد بحث منتشر شده که در آن چهار بار عدد 8 انگلیسی به نمایش در آمده است.

در تصویر اول عدد 8 به شکل منحنی نمایش داده شده که می‌تواند نشان گر صفحه نمایش قدرتمند هوآوی P8 باشد. در دیگر تصاویر منتشر شده به بهتر شدن دوربین اصلی این محصول هم اشاره شده است. همچنین تصویر سوم منتشر شده می‌تواند نمایانگر یک شگفتی در میزان قیمت تعیین شده برای هوآوی P8 باشد. بر اساس جدیدترین شایعات، هوآوی P8 از یک صفحه‌ی نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویر Full HD، پردازنده‌ی Kirin 930 مخصوص خود شرکت هوآوی، 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و یک دوربین 13 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

► 38هزار نفر آماده استخدام باشند
افشای مشخصات سخت افزاری پیشرفته‌ترین کارت گرافیک دنیا ◄

مطالب مرتبط
بنر