صفحه نمایش پرچمدار بعدی ال‌جی چگونه خواهد بود؟

دوشنبه ، 25 اسفند 1393 ، 11:24

بانکی دات آی آر: شنیده های جدید حکایت از بزرگتر شدن صفحه نمایش پرچمدار بعدی ال‌جی یعنی G4 دارد.
به گزارش دیجی کالا، مدیر و مؤسس وبسایت مشهور و معتبر NoWhereElse که این روزها با نام کاربری @Onleaks در توییتر فعالیت می‌کند، جزئیات جدیدی از پرچمدار بعدی ال‌جی منتشر کرده است.

ال‌جی در G3 از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن QHD استفاده کرد. در چند ماه اخیر گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر استفاده از یک صفحه نمایش اندکی کوچک‌تر شنیده می‌شد، اما Onleaks خبر متفاوتی داده است.

به گفته این افشاگر اینترنتی، ال‌جی در پرچمدار بعدی خود یعنی G4 از یک صفحه نمایش 5.6 اینچی استفاده خواهد کرد. استفاده از یک صفحه نمایش 0.1 اینچی بزرگ‌تر می‌تواند به نوعی توجیه قابل‌قبولی برای دیگر شایعه منتشر شده یعنی رزولوشن 3K صفحه نمایش G4 نیز باشد.

از دیگر مشخصات شایعه شده برای این گوشی می‌توان به وجود چیپست اسنپ‌دراگون 810، دوربین 16 یا 20 مگاپیکسل و سه گیگابایت رم اشاره کرد. Onleaks هفته گذشته نیز تصاویری از طرح اولیه G4 را در اینترنت منتشر کرده بود که مهم‌ترین شاخصه آن وجود یک دوربین بیرون‌زده برای آن بود.

G4 تنها گوشی بالارده ای نخواهد بود که از سوی ال‌جی در سال 2015 معرفی خواهد شد و شنیده‌ها از معرفی G4 Note با صفحه نمایش 5.8 اینچی در نیمه دوم سال جاری نیز حکایت می‌کند.

پرچمدار بعدی ال‌جی در ماه آینده معرفی خواهد شد.

► همه پیش‌بینی‌ها از میزان فروش اپل واچ
درخواست گوگل از کاربران فایرفاکس ◄

مطالب مرتبط
بنر