ميزان ادغام مي شود

سه شنبه ، 26 اسفند 1393 ، 14:59

بانکی دات آی آر: با موضع گيري رسمي تهرانفر معاون نظارتي بانك مركزي،موسسه ميزان در يك بانك ادغام خواهد شد.همچنين وي اعلام كرد كه بانك مركزي در كنار موسسات است و مردم نگران نباشند.
به گزارش روزنامه خراسان، حميد تهران فر در حاشيه جلسه رسيدگي به مشکلات موسسات مالي اعتباري استان هاي خراسان که با حضور استانداران خراسان شمالي، جنوبي و رضوي در مشهد برگزار شد، افزود: موسسه ميزان با يکي از بانک هاي بزرگ و معتبر کشور ادغام مي شود و سپرده گذاران اطمينان داشته باشند که منابع آن ها در اختيار اين بانک معتبر قرار مي گيرد و مي توانند منابع خود را از بانک دريافت کنند، اما قبل از آن با تعيين يک حسابرس مستقل، حسابرسي از ميزان سپرده ها و حجم دارايي ها انجام مي شود.

وي درباره ديگر موسسات مالي اعتباري هم گفت: با توجه به اين که آن موسسات در حال تلاش هستند تا منابع مورد نياز سپرده گذاران خود را تامين کنند، ما هم به عنوان بانک مرکزي تاکنون کمک زيادي کرده ايم و باز هم اين کمک ها ادامه دارد و منابعي که از اين موسسات نزد ما وجود دارد، در اختيار آن ها مي گذاريم تا به سپرده گذاران ارائه دهند.

معاون نظارتي بانک مرکزي افزود: با توجه به تصميمات اتخاذ شده در ستاد ويژه رسيدگي به امور موسسات تحت ساماندهي، مشکلي براي سپرده گذاران نيست و نگراني براي سپرده گذاران وجود نخواهد داشت.

این جلسه توسط ستاد رسیدگی به مشکلات این موسسات و با پیگیری استاندار خراسان رضوی برگزار شد.

► اطلاعیه رسمی بانک مرکزی درباره مجوز بانک آینده
عبور تسهیلات‌دهی بانکها از وعده سیف ◄

مطالب مرتبط
بنر