9 کانسپت جذاب از اسمارت فون های آینده!

سه شنبه ، 4 فروردين 1394 ، 16:12


بانکی دات آی آر: تاکنون طرح‌ها و مفهوم‌های زیادی از ماشین، اسلحه، لپ تاب و … منتشر شده است که شاید ظاهری عجیب داشته و تولید انبوه آنان با عقل ما سازگاری نداشته باشد، اما حداقل جذاب بوده و دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.در حوزه تکنولوژی این روند بسیار سریع بوده و کانسپت ها یکی پس از دیگری طراحی می‌شوند! این حوزه شامل همه چیز بوده و هیچ کمبودی در طراحی‌های عجیب و غریب حس نمی‌شود!
9 کانسپت جذاب از اسمارت فون های آینده!


باهم ده کانسپت زیبا را مرور می‌کنیم، به کدام یک بیشتر علاقه دارید؟



1- اسمارت فون Eco-Mobius


یک پروژه عجیب و طراحی عجیب‌تر! Eco-Mobius به کاربرش اجازه می‌دهد تا در آزادی کامل سخت افزار مورد نیاز خودش را انتخاب کند. این انتخاب در کنار شخصی سازی صداها، بک‌گراند، فونت‌ها، فرمت‌ها و آیکون‌ها واقعا هیجان انگیز است.

این گوشی زیبا توسط تیم کمپانی چینی ZTE طراحی شده است و توانسته است در سال 2013 جایزه طراحی Red Dot Design را از آن خود کند. دستگاه خاص ما از 4 تکه مجزا ساخته شده است که به کاربر اجازه می‌دهد تا باتری، پردازنده، صفحه‌نمایش و دوربین را تغییر دهد. سخت افزارهای انتخابی درون اسلات های کوچکی که تعبیه شده است قرار گرفته و توسط حالتی آهن ربایی در جای خود قرار می‌گیرد!



2- یک کاور محافظ و بسیار مفید



طراحی به نام Jet ong کاور هوشمندی طراحی کرده است که علاوه بر محافظت از اسمارت فون، استفاده های دیگری نیز دارد. قسمت پایینی این کاور قرمز رنگ زیبا، یک باتری اضافه برای اسمارت فون شما نیز هست! اما قسمت جالب این است که پشت این کاور نیز یک کیبورد کامل QWERTY منتظر شماست! فوق العاده است نه؟ البته این کاور و اسمارت فون با هم است و به صورت مجزا به فروش نخواهد رسید!



3- اسمارت فون Vega با طراحی منحنی شکل



یک طراحی زیبا و کانسپت فوق العاده که از واقعیت اصلا دور نیست! این گوشی توسط Simone Savini طراحی شده است. vega براحتی در دستان شما جای گرفته و حالت فوق العاده ای را برای شما به وجود می‌آورد!



4- Atlas Kinetic با قابلیت شارژ دینامیک



عمر باتری یکی از نقاط مشترک 90 درصد از کاربران اسمارت فون هاست. وقتی این گوشی را در دست دارید، طبیعتا شاید نتوانید نرم افزارهای دلخواه خود را بر روی آن نصب کنید، اما باید بدانید با این محصول دیگر نباید نگران خالی شدن باتری موبایلتان باشید. این دستگاه توسط Ricardo Baiao و با عنوان Atlas Kinetic طراحی شده است که با شما اجازه می‌دهد انرژی لازم جهت شارژ باتری را با تکان دادن گوشی دریافت کنید!



5- Sony Xperia X با یک لبه تیز!



Abel Verdezoto یک گوشی با استایل Xperia طراحی کرده است که تاکنون نمونه آن وجود نداشته است. این محصول با صفحه نمایشی 4.6 اینچی لمسی دارای نوعی طراحی عجیب است! این طراحی به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی گوشی را دون جیب خود قرار داده و آن را خارج کنید!(قابل توجه محصولات GLX)

علاوه بر این طراحی‌ها، پایه نگه‌دارنده ای در پشت این گوشی وجود دارد که می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید.


6- بلک بری با یک طراحی خاص


این کانسپت خاص بلک‌بری توسط John Anastasiadis و با ویژگی صفحه نمایش حساس طراحی شده است. هیچ دکمه فیزیکی بر روی این گوشی وجود ندارد و ایکن ها و صفحه نمایش دور تا دور این دستگاه را فرا گرفته است.

تنها دکمه‌های این محصول مربوط به افزایش و کاهش صدا و البته پاور است! اما باید بدانید با کمی فشار بر روی صفحه نمای این محصول، می‌توانید به یک کیبورد کامل QWERTY نیز دست پیدا کنید!



7- The Easter Moai



یک کانسپت فوق العاده از Joong-Ho Choi!



8- اسمارت فون Leaf



طراح این محصول عجیب Robrecht Vanhauwere است! یک گوشی با طراحی برگ مانند!

توضیح خاصی نمی‌توان داد فقط می‌شود به طراح این کانسپت تبریک گفت!



9- یک اسمارت فون کاملا متفاوت



این طراحی اثر یک فرد روسی به نام iishat Garipov است. اسمارت فون عجیب ما، طرحی کتاب مانند داشته و از ویژگی‌هایش می‌توان به باریکی بیش از حد، استفاده از نانو ذرات در طراحی آن و مهم‌تر از همه قابلیت اضافه شدن به هر تعداد از آن اشاره کرد.

همچنین این اسمارت فون از باتری خورشیدی استفاده کرده و دیگر هیچ نگرانی بابت تمام شدن باتری نخواهید داشت.

► توضیح بانک مرکزی درباره وضعیت شبکه‌­های پرداخت ­الکترونیک در پایان سال
۱۲ محصول بد و شکست خورده از اپل ! ◄

مطالب مرتبط
بنر