بازی God of War 3 به پلی‌استیشن‌4 می‌آید!

پنجشنبه ، 6 فروردين 1394 ، 15:34

بدون شک، سری بازی‌های بسیار محبوب «خدای‌جنگ» (God of War)، بانکی دات آی آر: یکی از موفق‌ترین عناوین منتشر شده روی کنسول‌های پلی‌استیشن‌2 و 3 شرکت سونی بوده است. به تازگی بخش تفریحات و سرگرمی‌های سونی (Sony Computer Entertaiment) و استودیو سازنده‌ی سری بازی‌های مذکور یعنی «سانتا مونیکا» (Santa Monica)، خبری شگفت‌انگیز برای طرفداران دنیای بازی‌های ویدیویی به ویژه دوست داران کنسول پلی‌استیشن‌4 منتشر کردند.
بدون شک، سری بازی‌های بسیار محبوب «خدای‌جنگ» (God of War)، به گزارش دیجی کالا، یکی از موفق‌ترین عناوین منتشر شده روی کنسول‌های پلی‌استیشن‌2 و 3 شرکت سونی بوده است. به تازگی بخش تفریحات و سرگرمی‌های سونی (Sony Computer Entertaiment) و استودیو سازنده‌ی سری بازی‌های مذکور یعنی «سانتا مونیکا» (Santa Monica)، خبری شگفت‌انگیز برای طرفداران دنیای بازی‌های ویدیویی به ویژه دوست داران کنسول پلی‌استیشن‌4 منتشر کردند. بر اساس خبر منتشر شده، نسخه‌ی سوم بازسازی شده‌ (Remastered) از سری بازی‌های خدای‌جنگ قرار است در تاریخ 23 تیر ماه سال جاری (14 June 2015) به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی سونی، پلی‌استیشن‌4 منتشر شود.


از ویژگی‌های بازی خدای‌جنگ‌3 بازسازی شده نسبت به نسخه‌ی اصلی آن که روی کنسول پلی‌استیشن‌3 منتشر شده بود، می‌توان به اجرای بازی با وضوح تصویر 1080p با توان پردازش 60 فریم بر ثانیه اشاره کرد. همچنین استودیو سانتا مونیکا در «پلی‌استیشن‌بلاگ» (PlayStation Blog) در پاسخ به کاربران گفت: "ما به هیچ عنوان برنامه‌ای برای عرضه نسخه‌ی بازسازی شده‌ی خدای‌جنگ‌3 برای دیگر کنسول‌های بازی نداریم و این مجموعه به انحصار کنسول بازی پلی‌استیشن خواهد بود." شرایط قیمت گذاری برای این محصول همانند دیگر بازی انحصاری بازسازی شده برای پلی‌استیشن‌4 یعنی The Last of Us: Remastered، بوده و ارزان‌تر از قیمت مرسوم برای بازی‌های پلی‌استیشن‌4 یعنی 60 دلار خواهد بود.


لازم به ذکر است که در ادامه‌ی خبر تایید بازسازی خدای‌جنگ‌3 برای پلی‌استیشن‌4، شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی دیگر نسخه‌ی بازسازی شده‌ از این سری بازی‌ها یعنی «خدای‌جنگ: معراج» (God of War: Ascension) برای کنسول نسل هشتمی سونی منتشر شده است. اما این شایعات هنوز از سوی بخش تفریحات و سرگرمی‌های سونی و استودیو سانتا مونیکا تایید نشده است.

شما می‌توانید ویدیو منتشر شده از بازی خدای‌جنگ‌3 نسخه‌ی بازسازی شده را اینجا مشاهده کنید.

► در حوزه بدهکاران بانکی شفاف‎سازی صورت گیرد
توسعه‌ی صفحه‌نمایش‌های شفاف ال جی ◄

مطالب مرتبط
بنر