با kSafe وسوسه‌های خود را به انگیزه تبدیل کنید!

شنبه ، 8 فروردين 1394 ، 18:20

بانکی دات آی آر: دستگاهی به نام kSafe که به تازگی در وبسایت کیک‌استارتر معرفی شده می‌تواند وسوسه‌های شما را به انگیزه ای برای انجام کارهای بزرگ تبدیل کند.
به گزارش دیجی کالا، شاید اکثر مردم دوست داشته باشند که چیزی را بدون هیچ هزینه و زحمتی به دست بیاورند، اما عده‌ی بسیاری نیز هستند که تحمل اندکی زحمت را در راه رسیدن به یک هدف بزرگ به جان می‌خرند.



این ایده اساس یک طراحی یک دستگاه و یا بهتر است بگوییم محفظه امن جدید به نام kSafe است که به تازگی در وبسایت جذب مالی کیک‌استارتر کمپین تبلیغاتی خود را آغاز کرده است. این دستگاه که بر اساس یک تحقیق علمی آکادمیک تولید شده، «وسوسه» و آمال شما را به »انگیزه‌ی انجام یک کار مفید» تبدیل می‌کند.

شما می‌توانید چیزی را که علاقه‌ی بسیاری به آن دارید در این محفظه هوشمند قرار دهید. سپس هدفی که می‌خواهید به آن برسید را در اپلیکیشن همراه آن تعیین کنید و سپس در محفظه‌ی امن به طور اتوماتیک قفل می‌شود و تا زمانی که اپلیکیشن رسیدن به هدف را تأیید نکند، در محفظه همچنان بسته باقی خواهد ماند.

این اهداف می‌تواند حضور در مکانی خاص برای ساعتی مشخص (مثلا کتابخانه برای مطالعه)، هدف‌های تناسب بدن مانند سوختن مقدار مشخصی کالری و یا دوربودن از یک وسیله در زمانی از پیش‌تعیین‌شده باشد. به عنوان مثال اگر علاقه وافری به تلویزیون دارید و یا اگر اهل شیرینی خوردن هستید، یا فرزند کوچکی در خانه دارید که می‌خواهید در زمانی مشخص به موبایل خود دسترسی پیدا کند، کنترل تلویزیون، شیرینی‌ها و موبایل را در kSafe قرار دهید.

یکی از مهم‌ترین اهداف تولیدکنندگان این محفظه هوشمند هدف‌های مربوط به تناسب بودن بوده و هم اکنون در تلاش‌اند تا آن را با دستگاه‌های پوشیدنی مرتبط با سلامت بدن هماهنگ کنند. ورژن اولیه با گجت های FitBit متناسب است.

به این ترتیب می‌توانید تمامی وسوسه‌های روزانه خود را با kSafe به یک انگیزه‌ی واقعی برای انجام کاری مهم تبدیل کنید.

بر روی kSafe حلقه ای از 360 لامپ LED قرار دارد که روشن‌شدن آن‌ها به میزان پیشرفت در دستیابی به هدف بستگی دارد. به عنوان مثال اگر 25 درصد راه را رفته باشید، یک چهارم لامپ‌ها روشن خواهند شد.

► جزئیات تبلت جدید اچ‌تی‌سی فاش شد؟
ثبت نام اولین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور برای استخدام پیمانی در سال 1394 (اعلام نتایج) ◄

مطالب مرتبط
بنر