جزئیات تبلت جدید اچ‌تی‌سی فاش شد؟

شنبه ، 8 فروردين 1394 ، 18:24

بانکی دات آی آر: وبسایت چینی MyDrivers ادعا می‌کند به مشخصات تبلت جدید اچ‌تی‌سی دست پیدا کرده است.
اچ‌تی‌سی مراسمی را در هشتم آوریل (19 فروردین) برگزار خواهد کرد و گفته می‌شود که گوشی‌های اچ‌تی‌سی وان M9 پلاس، وان E9 و E9 پلاس در این مراسم معرفی خواهند شد. اما حالا خبری مبنی بر معرفی یک تبلت جدید از سوی این شرکت نیز شنیده می‌شود.



به گزارش دیجی کالا، اچ‌تی‌سی که با نکسوس 9 و پس از چندین سال دوری از تولید تبلت ها به بازار بازگشته بود، حالا تبلتی جدید در دست معرفی دارد. این تبلت دارای اندازه ای 8.9 اینچی با رزولوشن 1530x2048 پیکسل و پردازنده‌ی Allwinner H8 هشت هسته ای با فرکانس 2.2 گیگاهرتز خواهد بود.

یک پردازنده گرافیکی PowerVR SGX544 نیز وظیفه انجام پردازش‌های سنگین گرافیکی را بر عهده خواهد داشت. اچ‌تی‌سی برای تبلت جدید خود یک رم دو گیگابایتی، حافظه‌های داخلی 16 و 32 گیگابایت، دوربین پشتی 16 مگاپیکسل و دوربین جلوی 8 مگاپیکسل در نظر گرفته است.

این تبلت ضخامتی 7.88 میلی‌متری و یک باتری با ظرفیت بالای 6700 میلی آمپرساعتی خواهد داشت. همچنین اندروید 5.0 با رابط کاربری Sense 7 برای آن پیشبینی شده است.

بر اساس این خبر، اسپیکرهای قدرتمند BoomSound هم برای تبلت‌های جدید در نظر گرفته شده که بدون شک طرفداران موسیقی با کیفیت را راضی نگه خواهد داشت. دو مدل از این تبلت معرفی خواهد شد. یکی از این مدل‌ها با نام HTC T1H Wi-Fi تنها از ارتباطات وای‌فای برخوردار خواهد بود و یک مدل نیز با نام HTC T1H LTE ارتباطات 4G را در خود دارد.

هر دوی این تبلت ها با قیمتی نامشخص در ماه می راهی بازار خواهند شد.

► رکوردشکنی دوباره ندای وظیفه
با kSafe وسوسه‌های خود را به انگیزه تبدیل کنید! ◄

مطالب مرتبط
بنر