سامسونگ و ال‌جی به دعاوی حقوقی خود پایان دادند

چهارشنبه ، 12 فروردين 1394 ، 10:04

بانکی دات آی آر: سامسونگ و ال‌جی در اطلاعیه ای مشترک از کنارگذاشتن شکایت‌های خود علیه یکدیگر خبر دادند.
سامسونگ و ال‌جی اعلام کرده‌اند که به دعاوی حقوقی علیه یکدیگر پایان می‌دهند. برخی از این دعاوی سابقه‌ای چندساله دارد و اتهاماتی شامل سرقت تکنولوژی‌های OLED و تخریب لوازم سامسونگ را در برمی‌گیرد.

به گزارش دیجی کالا، این دو شرکت کره ای در اطلاعیه مشترکی گفته‌اند: "ما توافق کرده‌ایم که تمامی دعاوی حقوقی را به منظور کاهش تنش‌ها کنار بگذاریم. ما همچنین از ثبت شکایت‌های جدید در آینده خودداری می‌کنیم و تلاش می‌کنیم که مشکلات را از طریق مشاوره و مذاکره حل کنیم."

در چند ماه اخیر حملات شدیدی از سوی مدیران هر دو شرکت در پی آسیب‌رسیدن به ماشین لباسشویی سامسونگ در IFA 2014 برلین صورت گرفته است. سامسونگ ادعا داشت که یکی از مدیران ارشد ال‌جی عمدا به ماشین لباسشویی این شرکت در IFA آسیب زده بود.

مدیران ال‌جی بارها این ادعا را با اسناد مختلفی رد کرده‌اند.

سامسونگ از سال گذشته در تلاش بوده که مشکلات حقوقی با شرکایش را به کمترین حد ممکن برساند. سامسونگ و اپل در سال گذشته و طی مذاکره ای که داشتند تمامی دعاوی حقوقی خارج از ایالات متحده آمریکا را کنار گذاشتند و حالا نیز سامسونگ تصمیم گرفته که مشکلات حقوقی با ال‌جی را خاتمه دهد.

با وجود رقابتی که میان این دو شرکت کره ای وجود دارد، ال‌جی کماکان برخی از سخت‌افزارهای موردنیاز خود را از سامسونگ خریداری می‌کند.

از دیگر دلایل این تصمیم می‌تواند اتحاد شرکت‌های کره ای و تمرکز بر رقبای خارجی آن‌ها باشد که در سال‌های اخیر توانسته‌اند بخش بزرگی از سهم سامسونگ و ال‌جی را در بازار تصاحب کنند.

► پخش کننده حرفه‌ای موسیقی اونکیو
ارزان‌ترین گوشی شیائومی ◄

مطالب مرتبط
بنر