احتمال افزایش جرایم 40 تخلف حادثه‌ساز

پنجشنبه ، 20 فروردين 1394 ، 10:02

بانکی دات آی آر: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در تلاش هستیم که جرایم 40 تخلف حادثه ساز را افزایش دهیم، چرا که در کاهش تخلفات رانندگی تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش ایسنا، داوود کشاورزیان در مراسم تودیع و معارفه مدیر راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: 200 هزار کیلومتر راه در سطح کشور وجود دارد که از این میزان 85 هزار کیلومتر آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است.

وی بیان کرد: 34 هزار و 500 کیلومتر راه شریانی در کشور داریم که تا قبل از دولت یازدهم کمتر از این میزان بوده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: دولت یازدهم توجه خوبی به راه‌های شریانی کشور داشته است؛ به طوری که طی سال گذشته اعتبارات راه‌های شریانی کشور دو برابر شد.

کشاورزیان با بیان این‌که با همکاری کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی 500 میلیارد تومان برای تجهیز رادارخانه‌های کشور تصویب شد، افزود: عمده تصادفات جاده‌ای کشور ناشی از خطای انسانی است. البته در جاهایی که جاده‌ها چهار خطه شده تنها نوع تصادفات تغییر کرده است؛ بنابراین باید انسان‌ها احتیاط و مراقبت لازم را انجام دهند.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین ادامه داد: در نوروز امسال تردد در جاده‌های کشور 3.4 افزایش یافت و این در حالی است که تلفات جاده‌ای کاهش داشته است.

کشاورزیان عنوان کرد: تجهیز راه‌های شریانی به 1880 دوربین ثبت سرعت و تخلفات رانندگی در راه‌های شریانی کشور طی دو سال آینده انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از زحمات ممتاز جهانگیری مدیرکل سابق راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و حسین فدایی به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی این استان معرفی شد. ش

► بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز 22فروردین
اولین قدم در اصلاح سیستم بانکی ◄

مطالب مرتبط
بنر