حمله به سرزمین های شمالی!

دوشنبه ، 24 فروردين 1394 ، 10:22

بانکی دات آی آر: بدون شک، سریال مشهور و البته پر‌هزینه‌ی «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones)، یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین عناوین عرضه شده در عرصه‌ی سریال‌های تلویزیونی است. این مجموعه سریال که یک شاهکار هنری به حساب می‌آید، توسط یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های تلویزیونی در جهان یعنی HBO پخش می‌شود.
به گزارش دیجی کالا، بدون شک، سریال مشهور و البته پر‌هزینه‌ی «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones)، یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین عناوین عرضه شده در عرصه‌ی سریال‌های تلویزیونی است. این مجموعه سریال که یک شاهکار هنری به حساب می‌آید، توسط یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های تلویزیونی در جهان یعنی HBO پخش می‌شود. تا به امروز چهار فصل 10 قسمتی از این مجموعه به طور رسمی از شبکه‌ی مذکور تهیه و پخش شده است. طی یک الی دو روز آینده، پخش فصل پنجم از مجموعه‌ی بازی تاج و تخت در شبکه‌ی HBO آغاز خواهد شد؛ اما در یک اتفاق عجیب، چهار قسمت اول فصل پنجم این مجموعه به صورت غیر رسمی در اینترنت پخش شده است.



لو رفتن یک قسمت از یک سریال، آن هم زود تر از زمان پخش رسمی آن، می‌تواند به اندازه‌ی کافی بد باشد؛ اما لو رفتن چهار! قسمت از یک سریال با شرایط مذکور، طرفداران این مجموعه را وادار به فرار از لوث شدن آن حداقل برای یک ماه می‌کند. چاره‌ی دیگر برای کاربران، دانلود کردن قسمت‌ها لو رفته‌ی آن سریال است که این امر می‌تواند برای شبکه‌ی پخش کننده‌ی آن سریال، ضرر های جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. چهار قسمت لو رفته از سریال بازی تاج و تخت با کیفیت 480p در اینترنت منتشر شده است. همچنین تیزری از این سریال، قبل از زمان پخش رسمی آن در اینترنت لو رفته است. لازم به ذکر است که چهار قسمت لو رفته از بازی تاج و تخت در سایت‌های تورنت پخش شده است.

► استقبال سرد صرافان از دستورالعمل بانک مرکزی
سه گام برای داشتن یک ارایه بی‌نقص به سبک TED ◄

مطالب مرتبط
بنر