کنترل موبایل خانم ها با یک اکستنشن مو!

سه شنبه ، 25 فروردين 1394 ، 08:57

بانکی دات آی آر: خب، شاید کاملا خنده‌دار به نظر می‌رسد که به جای رابط کاربری لمسی گوشی، خانم‌ها بیایند و برای بعضی از کاربرها، دست به میان موهای خود ببرند و با بازی کردن با موهای خود، یک اپلیکیشن را احضار کنند و کار خاصی انجام بدهند.

به گزارش یک پزشک، اما در واقع ایده اساسی برای ساختن یک اکستنشن موی ویژه که با آن بشود گوشی را کنترل کرد، از آنجا که ایجاد شد که این نیاز حس شد که خانم‌ها در موقعیت‌های خطرناک، نیاز به یک راه ارتباطی اورژانسی با نزدیکان یا پلیس دارند.

شاید ایده اپلیکیشن‌هایی مثل Circle of 6 خوب باشد، اما مگر می‌شود وقتی کسی در معرض خطر یک مزاحم یا متجاوز است، به راحتی و با تمرکز بتواند از گوشی خود استفاده کند؟

به همین خاطر بود که یک پژوهشگری به نام «کاتیا وگا» به نظرش رسید که یک اکستنشن موی ویژه درست کند. در بافت این اکستشن از الیاف فلزی هادی جریان الکتریسیته استفاده شده است. اکستنشن با یک کلیپس موی بلوتوث ارتباط دارد و به این ترتیب لمس اکستنشن به صورتی خاص می‌تواند باعث فعال شدن یک اپلیکیشن و یا انجام یک عملکرد شود.

به این ترتیب خانم‌ها می‌توانند بدون جلب توجه یک مکالمه را ضبط کنند، عکس سلفی بگیرند، پیامک اورژانسی ارسال کنند یا یک اپ خاص دیگر را احضار کنند.

► برگزاری مراسم ازدواج آنلاین با استفاده وب‌کم
بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز 25فروردین ◄

مطالب مرتبط
بنر