لپ‌تاپ باریک و پرقدرت جدید اچ‌پی

سه شنبه ، 25 فروردين 1394 ، 09:55

بانکی دات آی آر: اچ‌پی از مدل Pro لپ‌تاپ‌های مشهور Omen رونمایی کرد.
به گزارش دیجی کالا، شاید شما هم جزو افرادی باشید که از لپ‌تاپ های گیمینگ و پرقدرت Omen شرکت اچ‌پی استفاده می‌کنید، اما به قدرت بیشتری نیاز پیدا کرده اید. اچ‌پی درخواست شما را اجابت کرده است.


امروز اچ‌پی از Omen Pro رونمایی کرد که دارای بدنه‌ی آلومنیومی با ضخامت و وزن مشابه با مدل اصلی است (ضخامت 1.2 سانتی‌متر و وزن 2.1 کیلوگرم). اما با وجود ثابت ماندن این دو فاکتور مهم Omen Pro از یک پردازنده‌ی سریع تر Core i7 و گرافیک انویدیا Quadro K1100 بهره می‌برد.

اندازه صفحه نمایش و رزولوشن این لپ‌تاپ نیز 15.6 اینچ با رزولوشن 1080p انتخاب شده که مشابه با مدل اصلی است.

اچ‌پی این لپ‌تاپ پرقدرت را در دو مدل و با حافظه‌های اس‌اس‌دی 265 گیگابایت و 512 گیگابایت Z Turbo از نوع PCIe ارائه کرده است. رم Omen Pro نیز 16 گیگابایت است. جالب است که اچ‌پی ویندوز 7 حرفه ای را برای لپتاپ جدید خود برگزیده است.


لپ‌تاپ Omen Pro از امروز و با قیمت 2,199 دلار برای فروش عرضه شده و به نظر می‌رسد هدف اصلی آن علاوه بر گیمرها، تولیدکنندگان بازی نیز باشد.

اچ‌پی در کنار این لپ‌تاپ از چندین مانیتور نیز رونمایی کرده که هیجان انگیزترین آن یک مدل 32 اینچی با رزولوشن 4K است. این مانیتور با نام DreamColor Z32x دارای حاشیه‌ی دور صفحه نمایش بسیار باریکی است و به همراه یک کیت HP Calibration عرضه شده که می‌تواند دقت بازتولید رنگ را در اختیار کاربر قرار دهد. از قیمت و زمان عرضه دقیق این مانیتور اطلاعاتی منتشر نشده است.

► این مسواک به خمیردندان نیازی ندارد
دوربین جدید سونی با قابلیت سوپر زوم ◄

مطالب مرتبط
بنر