دکتر صباغی: دفاترپست بانک ایران مطابق استانداردهای بانک مرکزی ساماندهی می‌شود

يكشنبه ، 30 فروردين 1394 ، 08:03

بانکی دات آی آر:‌ دفاترخدمات بانکی پست بانک ایران در سال 94 مطابق استانداردهای بانک مرکزی ساماندهی شده و نقاط تماس نیز با توجه به انعقاد قرارداد شرکت مخابرات ایران با کارگزاران دفاتر ICT مورد بازنگری قرار می‌گیرد..
به گزارش روابط‌عمومی پست‌بانک ایران: دکتر صباغی عضو هیأت مدیره در جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان گیلان ضمن بیان مطلب فوق و تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در استان به تشریح عملکرد بانک در سال گذشته پرداخت و گفت: در همین راستا لازم است مدیران شعب استان‌ها و مناطق با توجه به ظرفیت روستاها و گزینش افراد واجد شرایط نسبت به ساماندهی باجه منتخب روستائی مطابق با استانداردهای لازم اقدام نمایند.
وی افزود: با نگاهی گذرا به برنامه‌های پست بانک ایران در سال 94 می‌توان گفت این بانک سالی سرنوشت‌ساز را پیش‌روی خود دارد و همه باید کمک کنیم تا موفقیت‌های زیادی در سال جاری کسب شود.
صباغی در ادامه با اشاره به بهبود شرایط بین‌المللی و به تبع آن توسعه فضای بانکداری بین‌الملل تصریح کرد: افزایش تعداد شعب ارزی و جذب بازارهای از دست‌‌رفته جزو برنامه‌هائی است که در دستور کار جدی قراردارد و مجموعه بانک آماده ارائه خدمات ارزی بهینه به هموطنان هستند.
عضو هیأت ‌مدیره خاطرنشان ساخت: سال94 پایان برنامه پنجم توسعه کشور است که با توجه به مأموریت‌های تعریف‌شده برای پست بانک ایران در برنامه مذکور و نقش این بانک در روستاها و به‌تبع آن ضرورت دولتی ماندن آن و همچنین گسترش همکاری‌‌ها با سازمان‌ها و نهادها جهت ارائه خدمات ضروری و حاکمیتی به هموطنان، لازم است تلاش‌های همه‌جانبه‌ای برای ارائه خدمات به مناطق محروم و روستاها صورت پذیرد تا فعالیت‌های پست‌بانک ایران در برنامه ششم توسعه کشور بیش از گذشته نهادینه شده و نقش و اثرگذاری عملکرد آن در مناطق محروم و روستاها تبلور مضاعفی داشته باشد.
وی با اشاره به استمرار شکاف نقدینگی در میان اکثر بانک‌ها و بعضاً در پست‌بانک و زیان ویژه از محل هزینه‌های بین‌بانکی در سال گذشته بر تلاش مضاعف جهت جذب منابع و ارائه تدابیر منطقی برای مدیریت مصارف جهت از بین بردن آن تأکید کرد و بیان داشت: با تغییر رویکرد درآمدهای بانک به سمت درآمدهای کارمزدی، باید به عنوان یک بنگاه اقتصادی بتوان سودآوری آن را تضمین کرد.
صباغی درپایان از همه مدیران و کارکنان درخواست نمود درسالی که از سوی مقام معظم رهبری به‌نام سال"دولت و ملت، همدلی و همزبانی" نامگذاری شده باید با تلاش و کوشش، همدل و همزبان در چارچوب ضوابط و مقررات پولی و بانکی در تحقق اهداف بانک گام برداریم.
عباس آبنوس مدیرشعب استان گیلان نیز در این جلسه گزارشی از موفقیت‌های سال گذشته ارائه کرد و گفت: با تلاش همکاران در چندین شاخص از جمله؛ سود و زیان، سود سال‌های آتی و شاخص مانده مطالبات به تسهیلات رتبه‌های اول تا پنجم کشوری را کسب نمودیم.
همچنین در ادامه این جلسه هریک از رؤسای شعب و دوایر ستادی و کارکنان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند و درپایان از زحمات مدیریت شعب استان به جهت کسب رتبه‌های برتر در شاخص‌های مختلف تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است: دکتر صباغی در جلسات سفر استانی هیأت دولت از جمله؛ جلسه توسعه و سرمایه‌گذاران استان که با حضور دکتر روحانی رئیس جمهور، معاونان وی، وزراء، استاندار گیلان و سایر مسئولان در محل استانداری برگزار شد شرکت نمود.

► تبدیل بستر ناخن به یک صفحه لمسی
مدیرعامل بانک توسعه صادرات : تغییر درساختار و فرایندها، در صورت لغو تحریم لازم است ◄

مطالب مرتبط
بنر