نسل جدیدی از «پاسپورت» غیرمتعارف بلک‌بری

يكشنبه ، 30 فروردين 1394 ، 08:52

بانکی دات آی آر: ظاهرا فروش گوشی بلک‌بری پاسپورت چنان موفقیت آمیز بوده که شرکت کانادایی سازنده آن به دنبال نسل جدیدی از آن باشد.
به گزارش دیجی کالا، «بلک‌بری» (BlackBerry) سال قبل با گوشی غیرمتعارف «پاسپورت» (Passport) بسیاری از مشتریان بازار گوشی‌های هوشمند را غافلگیر کرد. اما به نظر می‌رسد که این شرکت کانادایی قصد کنار گذاشتن این سری را ندارد و در سال جاری نسل جدیدی از آن را معرفی خواهد کرد.

وبسایت «بلک‌بری سنترال» که به پوشش اخبار این شرکت کانادایی می‌پردازد، خبر داده که نسل جدید گوشی پاسپورت با نام «اسلو» (Oslo) معرفی می‌شود.


به گفته این وبسایت، بیشتر ویژگی‌های سخت افزاری اسلو مشابه با پاسپورت خواهد بود؛ ویژگی‌هایی چون چیپست اسنپ‌دراگون 800، صفحه نمایش LCD با رزولوشن 1440x1440 پیکسل و نسبت تصویر یک به یک، دوربین پشتی 13 مگاپیکسل با لرزشگیر تصویر لیزری و یک باتری بزرگ 3450 میلی آمپرساعتی. با این حال طبیعتا برخی از اجزای این گوشی با بهینه سازی جدید ارائه خواهند شد.

بلک‌بری سنترال تصویری رسمی ازاین گوشی را نیز منتشر کرده که در بالا می‌بینید. بر اساس این خبر، بلک‌بری اسلو در 30 ژوئن رونمایی خواهد شد.

► سامسونگ همچنان در صدر گوشی های هوشمند
محبوب‌ترین دوربین‌های عکاسان شاتراستاک ◄

مطالب مرتبط
بنر