تأکید مدیرعامل پست بانک بر رعایت بهداشت اعتباری

يكشنبه ، 30 فروردين 1394 ، 10:19

بانکی دات آی آر: مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل پست بانک ایران در مراسم معارفه رؤسای جدید و تودیع مدیران پیشین ادارات کل آموزش و تحقیقات، بازاریابی و تجهیزمنابع و حقوقی و وصول مطالبات بر رعایت بهداشت اعتباری و اعتبارسنجی مشتریان در پرداخت تسهیلات تأکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی پست‌بانک ایران: وی در این مراسم با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" از سوی مقام معظم رهبری گفت: با این رهنمود همه تلاش می‌کنیم وضعیت بانک را متحول کرده و به تناسب وظایف خود در پیشبرد اهداف آن سهیم باشیم.
وی وظایف ادارات‌کل مذکور را در بحث نقدینگی سنگین دانست و تصریح کرد: در بخش وصول مطالبات باید تلاش زیادی صورت گیرد و تسهیلاتی که ارائه می‌شود به دقت کنترل گردد تا منجر به مطالبات نشود.
حسن‌زاده در ادامه بر حفظ آبرو و حیثیت افراد تأکید کرد و تصریح نمود: صیانت از حقوق و منافع اشخاص و مملکت یک اصل است و همه باید به آن توجه داشته باشیم.
رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران در ادامه به بحث بازاریابی پرداخت و بیان‌داشت: در این بخش جذب بازار و نگهداری مشتری بسیار مهم است. بازاریابی مستلزم عزم عمومی است که باید دراین زمینه با تلاش مضاعف بتوانیم کسری‌ها و شکاف نقدینگی را جبران کرده و به سودآوری خوبی برسیم.
وی دربخش دیگری از سخنان خود به آموزش روز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: باید در برگزاری کلاس‌های آموزشی از ابزارهای IT استفاده کنیم تا کارکنان با فناوری ‌روز بیش از پیش آشنا شوند. البته باید به سرعت و امنیت در امور نیز توجه کرده و به دنبال فضاهای جدید و کشف آنها باشیم.
حسن‌زاده درپایان ضمن تجلیل از زحمات مدیران پیشین و آرزوی توفیق برای مدیران جدید، سال‌جاری را سال تحرک و تحول توأم با دقت و رعایت بهداشت اعتباری دانست و از همه درخواست کرد با همت و تلاش مضاعف، کمک کنند تا تحول اساسی در بانک ایجاد شده و به تبع آن، مسائل معیشتی کارکنان هم ارتقاء یابد.
غلامحسین صباغی عضو هیأت مدیره نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات مدیران قبلی و آرزوی موفقیت برای مدیران جدید بر همدلی و باهم‌بودن تأکید کرد و گفت: افراد به تنهائی نمی‌توانند منشأ تحول بزرگ در یک مجموعه باشند بلکه با تلاش و همت عمومی است که به موفقیت می‌رسند.
وی تصریح کرد: امسال، سالی سرنوشت‌ساز برای پست بانک ایران است و همه باید در تحقق اهداف آن سهیم باشیم.
همچنین در این مراسم، مدیران پیشین واحدهای مذکور گزارشی از عملکرد دوران مسئولیت خود ارائه و مدیران جدید نیز به تشریح برنامه‌های موردنظر پرداختند.
گفتنی است: در پایان این مراسم با اهداء لوح از تلاش‌های علیرضا مشایخ رئیس پیشین اداره‌کل حقوقی و وصول مطالبات تقدیر و سیدحسین ابطحی به‌عنوان سرپرست اداره‌کل بازاریابی و تجهیزمنابع، علی آزاددوین به‌عنوان سرپرست اداره‌کل حقوقی و وصول مطالبات و اسماعیل عسگری به‌عنوان سرپرست اداره‌کل آموزش و تحقیقات معرفی و ابلاغ هریک از سوی مهندس حسن‌زاده به آنان اعطاء شد.

► پیام آمریکایی‌ها به خودروسازان ایرانی
دیدگاه یک کارشناس درباره وضعیت اقتصاد پس از رفع تحریم ها ◄

مطالب مرتبط
بنر