شعار سال 94 پست بانک ایران

دوشنبه ، 31 فروردين 1394 ، 09:15

بانکی دات آی آر:  براساس مصوبه هیأت مدیره پست بانک ایران، "همدلی و همزبانی برای تحول و شکوفائی" به‌عنوان شعار سال 94 پست‌بانک‌ایران تعیین شد.
به گزارش روابط عمومی پست بانک، سیدرحمان حسین‌پور رئیس اداره کل حوزه مدیریت و روابط عمومی در گفتگوی کوتاهی با اعلام این خبر افزود: این شعار در راستای منویات مقام معظم رهبری و همگام با شعار سال تعیین شده و همه تلاش می‌کنیم با ایجاد تحول و شکوفائی درمجموعه بیش از گذشته به رسالت خرده‌بانکداری و اشتغال‌زائی بانک جامه عمل بپوشانیم.
وی تصریح کرد: پس از تعیین شعار سال جاری از سوی مقام معظم رهبری فراخوان انتخاب شعار بانک درسطح شبکه برگزار گردید و خوشبختانه همکاران بانک و مسئولان دفاترخدمات بانکی در این خصوص مشارکت خوبی داشتند و شعارهای زیادی را پیشنهاد کردند که پس جمع‌آوری، برترین پیشنهادها در شورای معاونین مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت و جهت تصمیم نهائی به هیأت مدیره ارائه گردید و درنهایت شعار مذکور مورد تصویب قرار گرفت.
رئیس اداره کل حوزه مدیریت و روابط عمومی اظهارداشت: این شعار پس از تصویب به تمامی واحدهای ستادی و اجرائی بانک ابلاغ گردید تا همکاران و مسئولان دفاتر آن را سرلوحه کار خود قرارداده و به دنبال تحول برای شکوفائی هرچه بیشتر بانک و خدمت‌رسانی به هموطنان و ایفای مسئولیت اجتماعی خود باشیم.
حسین‌پور تأکید کرد: شعار سال جاری در تمامی مکاتبات اداری داخلی و برون‌سازمانی، گزارش ها و درگاه‌های الکترونیکی این بانک اعم از وب‌سایت، ماهنامه، دستگاه های خودپرداز(ATM)، پایانه شعب(PinPad)، کارتخوان(POS)، کارت‌های بانکی و سایر فعالیت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد تا در مجموعه بانک نهادینه شود.
وی خاطرنشان ساخت: لازم است همه کمک کنیم تا با ایجاد تحولی نو، بیش از گذشته جایگاه این بانک خدمت‌رسان و همیشه و همه‌جا دردسترس ارتقاء یابد.
حسین‌پور درپایان از تمامی افرادی که در این فراخوان مشارکت کرده و اداره کل حوزه مدیریت و روابط عمومی را با ارائه رهنمودها و پیشنهادهای خود جهت تعیین این شعار یاری کردند تقدیر و تشکر نمود.

► نخستين صندوق امانات بانک پارسيان راه‌اندازي شد
امکان دریافت شماره شبا با تلفنبانک سفیر بانک توسعه صادرات فراهم شد ◄

مطالب مرتبط
بنر