هدایت جهت‌گیری تعاونی‌ها به سمت اشتغال پایدار

دوشنبه ، 31 فروردين 1394 ، 10:58

بانکی دات آی آر:  معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعاون را زمینه‏‎‏‎ساز ثروت‎‎افزایی، کار آفرینی و اشتغال پایدار دانست و بر تقویت هم‌افزایی بین دستگاه‏‏های وزارتخانه با شعار سال تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، سیدحمید کلانتری در شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد تصریح کرد: وزارتخانه به نحوی با مسائل تمامی مردم جامعه سر و کار دارد، پس باید هم‏‏‌افزایی بین دستگاه‏‏های خودمان را با شعار سال، تقویت و جلسات را به موضوعاتی اختصاص دهیم که با کمک هم و همدلی هر دستگاه بتوانیم قسمتی از آن را حل کنیم.

وی با بیان این که تعاون، زمینه‏‎‏‎ساز ثروت‎‎افزایی، کارآفرینی و اشتغال است، افزود: تعاونی‎‎ها می‏‏توانند اشتغال پایدار ایجاد کنند و باید جهت گیری‏‏ها را به این سمت هدایت کنیم.

کلانتری با تاکید بر این که تمام تشکلات کارگری و کارفرمایی، اتاق‏‏های تعاون و غیره، سرمایه‏‏‌های ما هستند، گفت: وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی، وزارتخانه‎‎ای اقتصادی - اجتماعی است پس باید نگاه اقتصادی - اجتماعی نیز داشته باشیم که این خود باعث تولید سرمایه اجتماعی در جامعه خواهد شد.

محمد حسین ریاحی - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی - استان یزد هم خاطرنشان کرد: با رویکرد آموزش تعاون در دانشگاه‎‎ها به صورت یک رشته، در حال بررسی شرایط هستیم تا بتوانیم به صورت تخصصی در حوزه تعاون فارغ‏‏‌التحصیل دانشگاهی داشته باشیم.

► حذف یارانه نقدی 5 گروه پردرآمد
عکس/ بزرگترین نمایشگاه خودروی چین ◄

مطالب مرتبط
بنر