شارژ آسان گجت با قاب پریز «اسنپ‌پاور شارژر»

سه شنبه ، 1 ارديبهشت 1394 ، 09:13

بانکی دات آی آر: به تازگی قاب پریز برقی به نام «اسنپ‌پاور شارژر» معرفی شده که بدون هیچ زحمتی بر روی پریز برق وصل می‌شود و یک پورت USB برای شارژ گجت‌ها در اختیارتان می‌گذارد.
به گزارش دیجی کالا، کاربران گوشی‌های هوشمند دوست ندارند برای شارژ دستگاه‌های خود با USB، کامپیوترهایشان را روشن نگه دارند. به همین دلیل به سمت آداپتورهای متصل شونده به پریزهای برق روی می‌آورند و یا در حالتی ساده تر و کارآمدتر، از پریزهایی استفاده می‌کنند که دارای پورت USB نیز هستند.

مدت زیادی نیست که پریزهای مجهز به پورت USB به بازار وارد شده‌اند، اما فروش آن‌ها به دلیل عدم نیاز به آداپتور با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است. ولی مخترعین در همین مرحله متوقف نمی‌شوند و اگر نتوانند تکنولوژی جدیدی برای ما به ارمغان بیاورند، حداقل استفاده از تکنولوژی‌های کنونی را ساده تر می‌کنند.

نصب پریزهای مجهز به پورت USB زمان بسیار زیادی می‌برد و باید پریز قبلی جدا و با یک برق کشی زمان بر، پریز جدید USB دار را نصب کنیم. ولی اخیرا قاب پریز (Cover Plate) جدیدی به نام «اسنپ‌پاور شارژر» (SnapPower Charger) در وبسایت جمع آوری کمک مالی «کیک‌استارتر» (KickStarter) معرفی شده که نصب آن زیر 20 ثانیه زمان خواهد برد!

برای استفاده از این قاب کافی است قاب قبلی پریز را در بیاورید و بدون نیاز به سیم کشی متفرقه، اسنپ‌پاور شارژر را در محل پریز قرار داده و پیچ آن را محکم کنید. پس از نصب، پورت USB پایین پریز، آماده شارژ هر گونه دستگاهی خواهد بود.

اسنپ‌پاور شارژر دارای دو چنگک است که با قرارگرفتن در محل پریز به دو سمت آن متصل می‌شود و جریان الکتریکی یک آمپری مورد نیاز پورت USB را تامین می‌کند. دو خروجی دیگر برای متصل کردن دیگر لوازم برقی هم قرار داده شده تا استفاده از این پریز را در تمامی نقاط خانه راحت تر کند.

ضخامت اسنپ‌پاور شارژر بسیار کم است و به دلیل قرارگیری پورت USB در حاشیه آن، می‌تواند در پشت میز و یا کمدها نیز قرار گیرد.

► موافقت اولیه بانک مرکزی با وام 60 میلیونی خرید مسکن
زمان ورود تلویزیون‌های فوق باریک سونی به بازار ◄

مطالب مرتبط
بنر