خرید وان‌پلاس وان بدون دعوت‌نامه

چهارشنبه ، 2 ارديبهشت 1394 ، 11:04

بانکی دات آی آر: طبق اعلام شرکت وان‌پلاس، پرچمدار کنونی این شرکت از امروز بدون نیاز به دعوت نامه قابل خریداری خواهد بود.
علیرغم انتظاراتی که برای معرفی پرچمدار جدید «وان‌پلاس» (OnePlus) وجود داشت، دیروز این شرکت چینی با دو خبر ویژه به جمع طرفداران خود آمد.

به گزارش دیجی کالا، گوشی وان‌پلاس وان 200 دلاری تا دیروز تنها با دعوت نامه به فروش می‌رسید، اما حالا طبق اعلام جدید، برای خرید پرچمدار وان‌پلاس وان نیازی به دعوت نامه نخواهد بود. اتخاذ سیاست فروش با دعوت نامه، علاوه بر بهره برداری تبلیغاتی بالایی که برای وان‌پلاس داشت، سبب ایجاد تعادل میان نیازهای بازار و تولید اسمارت فون ها نیز شد. حال به نظر می‌رسد این سیاست حداقل در مورد پرچمدار کنونی وان‌پلاس به پایان راه خود رسیده است.

این شرکت خبر مهمی دیگری نیز برای طرفداران خود داشت. وان‌پلاس اعلام کرد که وان‌پلاس 2 در حال تولید است و فروش آن در سه‌ماهه سوم سال آغاز خواهد شد. با وجود حذف محدودیت دعوت نامه برای خرید وان‌پلاس وان، نسل بعدی این گوشی کماکان با دعوت نامه قابل خریداری خواهد بود.

وان‌پلاس توانست در سال گذشته و با وجود محدودیت‌هایی که وجود داشت، یک میلیون گوشی هوشمند به فروش برساند که رکورد قابل قبولی به نظر می‌رسد. این شرکت جوان چینی مانند شیائومی توجه بازارهای غیرچینی را برانگیخته که عمده دلیل آن نیز علاوه بر قیمت بسیار پایین، حضور اندروید با رابط کاربری سیانوژن بوده است.

البته وان‌پلاس در اوایل سال جاری همکاری خود را با سیانوژن قطع کرد، اما رابط کاربری اختصاصی وان‌پلاس موسوم به OxygenOS همچنان رنگ و بوی سیانوژن را حفظ کرده است.

► کاهش قیمت اوراق تسهیلات مسکن
رقابت میان دو ۶ ◄

مطالب مرتبط
بنر