فیلیپس ارزان ترین لامپ LED بازار را معرفی کرد

پنجشنبه ، 3 ارديبهشت 1394 ، 10:16

بانکی دات آی آر: به منظور ترویج خرید لامپ‌های کم مصرف LED شرکت فیلیپس ارزان ترین مدل این لامپ‌ها را به بازار معرفی کرد.
اگر از فردی چون ایلان ماسک بپرسید که بزرگ‌ترین مشکل صده‌ی پیش رو چیست، بدون شک به شما پاسخ خواهد داد: انرژی! بحث کمبود انرژی پایدار و صرفه جویی در مصرف آن یکی از جدی‌ترین بحث‌ها در صنعت است و هر روزه راه‌حل‌های جدیدی برای آن پیشنهاد می‌شود.

به گزارش دیجی کالا، لامپ‌های کم مصرف یکی از مهم‌ترین راه‌حل‌های پیشنهادی است که در سال‌های گذشته به محبوبیت بسیار بالایی در بازار دست پیدا کرده‌اند. با این لامپ‌ها مصرف انرژی به پایین‌ترین حد می‌رسد و از سوی دیگر قبض برق نیز کم و کمتر خواهد شد.

ولی علیرغم این محبوبیت، نوع LED آن که کم مصرف ترین آنها نیز شناخته می‌شود، هنوز نتوانسته به قیمت قابل قبولی برای رواج در بازار دست پیدا کند. به همین دلیل شرکت‌های تولیدکننده تمام تلاش خود را جهت کاهش قیمت این لامپ‌ها به کار گرفته اند.

شرکت فیلیپس که از مشهورترین و فعال‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه تولید لامپ‌های کم مصرف است، امروز لامپ LED جدیدی را معرفی کرد که ارزان‌ترین قیمت را در بازار دارد.

لامپ 60 واتی این شرکت قیمتی تنها 5 دلاری دارد تا مشتریان کم درآمدتر را نیز به خرید چنین لامپ‌هایی ترغیب کند. فیلیپس حتی پا را یک قدم فراتر گذاشته و در 90 روز نخست فروش (در فروشگاه Home Depot) به ازای خرید یکی از این لامپ‌ها، یک لامپ دیگر نیز به مشتری می‌دهد. بنابراین میتوان با هزینه ای 2.5 دلاری یکی از آن‌ها را از آن‌ها را تهیه کرد.

لامپ جدید فیلیپس دارای قدرت درخشندگی 800 لومن است، محافظی نشکن دارد و در شرایط عادی تا 10 سال عمر می‌کند. ویژگی هایی که برای یک لامپ LED پنج دلاری بسیار عالی به نظر می‌رسد.

فیلیپس می‌گوید که این لامپ‌ها به ازای هر سال هزینه ای تنها 1.02 دلاری دارد و در مجموع در طول عمر خود 62 دلار صرفه جویی برای مصرف‌کننده به همراه خواهد داشت. پس اگر چنین لامپ‌هایی در خانه ندارید، وقت آن رسیده که به بازار سری بزنید.
منبع
Digital Trends

► از شر اطلاعات خود در گوگل خلاص شوید
با سلفی استیک‌ها خداحافظی کنیم؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر