ایجاد کارخانه جدیدی توسط سامسونگ

دوشنبه ، 7 ارديبهشت 1394 ، 10:19

بانکی دات آی آر: سامسونگ به منظور افزایش سرعت تولید مدل اج پرچمدار جدید خود، کارخانه سوم خود را نیز فعال کرد.
آیا «گلکسی اس6 اج» (Galaxy S6 Edge) همان برگ برنده سامسونگ و سنگ بنایی خواهد بود که جایگاه اول این شرکت در بازار اسمارت فون را تضمین خواهد کرد؟

به گزارش دیجی کالا، گزارشی جدید نشان می‌دهد که سامسونگ خط جدیدی به منظور تولید پنل های انحنادار گلکسی اس6 اج راه‌اندازی کرده تا فرآیند تولید و تحویل سفارشات این گوشی با سرعت بیشتری دنبال شود.

گزارش‌های اولیه از سهم 20 تا 30 درصدی گلکسی اس6 اج در میان گلکسی های جدید سامسونگ خبر می‌دادند، اما مدتی قبل مشخص شد که مدل انحنادار در کنار مدل اصلی گلکسی اس6 سهمی 50 درصدی در بازار به دست آورده است.

یک منبع آگاه به «بلومبرگ» خبر داده که سامسونگ در کنار دو کارخانه قبلی تولید پرچمدارانش، کارخانه جدیدی را نیز برای تولید صفحه نمایش‌های گلکسی اس6 اج فعال کرده است. به این ترتیب سامسونگ می‌تواند به جای تولید 2 میلیون صفحه نمایش انحنادار در ماه، تولیدش را به 5 میلیون برساند.

گلکسی اس6 اج نخستین اسمارت فون بازار است که در دو سمت صفحه نمایش انحنادار است. علاوه بر استقبال گسترده منتقدین، داده‌های بازار نشان از تمایل بالای مشتریان نیز به این گوشی دارد.

تعریف و تمجیدهای مدیران اپراتورهای آمریکایی از گلکسی اس6 اج نیز سبب شده تا امید سامسونگ برای جبران شکستش در بازار آمریکا بیش از گذشته افزایش یابد.

البته تولید مدل اج به سبب دشواری‌های متعددی که در تولید آن وجود دارد، به کندی پیش می‌رود و به همین دلیل این گوشی چه در بازارهای ایران و چه در بازارهای دنیا به شکل وسیع توزیع نشده است. اما پیشبینی می‌شود که کارخانه جدید بتواند این مشکلات را تا حد بسیاری رفع کند.

► موارد جدید در آزمون استخدامی دولت
توقف تولید نکسوس 7 ◄

مطالب مرتبط
بنر