طعنه‌ی موتورولا به LG G4!

چهارشنبه ، 9 ارديبهشت 1394 ، 15:16

بانکی دات آی آر: شرکت LG در جریان کنفرانس دیروز خود در رابطه با معرفی پرچم‌دار جدیدش، زمان زیادی را به معرفی و ارائه توضیحات در مورد بدنه‌ی چرمی این محصول اختصاص داد.
به گزارش دیجی کالا، شرکت LG در جریان کنفرانس دیروز خود در رابطه با معرفی پرچم‌دار جدیدش، زمان زیادی را به معرفی و ارائه توضیحات در مورد بدنه‌ی چرمی این محصول اختصاص داد. بر اساس ادعای شرکت LG، مواد به کار رفته در تهیه چرم بدنه‌ی LG G4، بسیار مرغوب بوده و مشابه آن تنها در کیف‌های لوکسی یافت می‌شود. همچنین این شرکت ادعا می‌کند که چرم به کار رفته در بدنه‌ی G4 از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.


در حاشیه‌ی معرفی پرچم‌دار جدید LG، شرکت موتورولا اقدام به مسخره کردن و طعنه زدن به بدنه‌ی چرمی این محصول کرده است. دقایقی بعد از معرفی رسمی LG G4، موتورولا در صفحه‌ی توییتر خود اقدام به ارسال تصویری کرد که می‌توانید آن را در بالا مشاهده کنید.


همراه این تصویر پیامی را هم با محتوای: "فراهم سازی قابلیت شخصی سازی با چرم خالص از آغازی سال 2014." برای مخاطبان خود ارسال کرد. این شرکت در سال 2014 برای اولین بار این امکان را در اختیار کاربران خود قرار داد تا گوشی موتو X و موتورولا 360 را با قاب چرمی تهیه کنند. در نتیجه این شرکت قصد دارد تا در صفحه‌ی توییتر خود خاطر نشان کند که LG اولین شرکت عرضه کننده‌ی گوشی هوشمند با بدنه‌ی چرمی نبوده است.

► کاهش قیمت اوراق تسهیلات مسکن
جزئیات جدیدی از تبلت سرفیس پرو 4 ◄

مطالب مرتبط
بنر