یک چیز که همه ی کارافرینان بزرگ و موفق انجام میدهند

دوشنبه ، 14 ارديبهشت 1394 ، 12:29

بانکی دات آی آر: دیدگاه ها، استراتژیها و تصمیمات مهم هستند. اما نه به اهمیت این یک نکته.

مدیران عامل شرکتهای عمومی عمدتا با توان شان در افزایش عواید، منافع و قیمت سهام شرمکت، مورد سنجش و قضاوت قرار میگیرند.
نمیتوانید مدیرعامل خوب و موفقی باشید، مگر اینکه منافع و عواید و درآمد حاصل کرده و قیمت سهام شرکت را بالا ببرید.

برای صاحبان کسب و کارهای کوچک نیز تفاوتی نمیکند: آنان نیز با توانی که در کسب سود دارند مورد ارزیابی قرار میگیرند، زیرا بدون سود، کسب و کاری نیز وجود ندارد. هر چیزدیگری_انجام آنچه دوست دارید، نوآوری کردن و غیره _ در درجه ی بعدی اهمیت قرار میگیرد.
نمیتوانید صاحبکار موفق و خوب باشید، مگر اینکه سود بوجود آورده و کسب کنید.
پس آنچه هر رهبر بزرگی انجام میدهد چیست؟ برای یک لحظه دیدگاه ها، استراتژیها، و تصمیمات تاکتیکی را فراموش کنید.
در نهایت اینست که، آنچه رهبران بزرگ انجام میدهند بهتر کردن تمامی اشخاص دور و بر شان است.

با هر یک از کارکنان به طریق متفاوتی برخورد میشود. برای یکی از کارکنان، کمی آموزش بیشتر مناسب است؛ و برای دیگری، تشویق. یا مثلا برای یکی، اردنگی خوردن؛ و برای دیگری، توقعات بیشتر.
نگاهی به همه ی انهایی که برایتان کار میکنند بیاندازید. ایا این افراد نسبت به زمانی که به شرکت شما پیوستند، با مهارت تر شده اند؟ فعالتر؟ بهتر در برقراری ارتباط؟ بهتر در کارتیمی؟ یا رهبرانی بهتر,  شده اند؟
دارای عملکردی بهتر شده اند؟
اگر پاسخ منفی است، پس شما کار خود را انجام نمیدهید.
رهبران بزرگ به رشدوتوسعه ی هر یک از کارکنان مبادرت می ورزند. آنها همه ی اشخاص اطراف خود را بهتر میکنند .
آنها میدانند، که وقتی چنین کنند، همه ی موارد مطلوب دیگر متعاقبا خواهند آمد.

منبع: linkedin
مترجم: مهرداد دستورانی

► تنها استراتژی مدیریتی که همواره نیاز خواهید داشت
سقف انتقال وجه در سیستم بانکداری ویژه اشخاص حقوقی بانک توسعه صادرات افزایش یافت ◄

مطالب مرتبط
بنر