اجرای 100 پروژه اشتغالزایی برای کاهش فقر در کشور

سه شنبه ، 15 ارديبهشت 1394 ، 14:43

بانکی دات آی آر: مشاور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و مجری طرح یونیدو در کشور گفت: در مناطق مختلف کشور در حال حاضر 100 پروژه اشتغالزایی برای کاهش فقر در حال اجراست.

به گزارش ایسنا، عیسی منصوری در همایش کارآفرینی گچساران افزود: بخش عمده ای از کسب و کارهای خرد در سیستمهای دولتی ثبت نشده است.

مشاور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و مجری طرح یونیدو در کشور تصرح کرد: در 9 استان کشور 130طرح اشتغالزایی در زمینه انرژی در دست اجراست.

منصوری عنوان کرد: از این تعداد پروژه 100 پروژه آن با هدف کاهش فقر در مناطق محروم کشور ایجاد می شود.

وی ادامه داد: مهمترین استانهای اجرای طرح خراسان رضوی، کرمان، هرمزگان و خوزستان است.

مشاور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و مجری طرح یونیدو در کشور خاطر نشان کرد: طرح های اشتغالزایی کاهش فقربه زودی در کهگیلویه و بویراحمد نیز اجرا خواهد شد.

منصوری بیان کرد: شناسایی ظرفیتهای بومی برای رونق کسب و کارهای کوچک، ارایه کالا با بسته بندی های جذاب و مشتری پسند از مهمترین راهکارهای کاهش فقر با ایجاد فرصت های شغلی است.

وی افزود: 60 درصد از مشاغل کوچک در حال تولید کشور ثبت نشده که این فرصت مناسبی برای معرفی به بازار اشتغال کشور است.

مشاور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و مجری طرح یونیدو در کشور تصریح کرد: معرفی تمام فرصتهای شغلی برای ایجاد کسب و کارهای کوچک از راهکارهای رونق اشتغال است.

به گزارش ایسنا، همایش کارآفرینی مشاغل خرد با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن آزادی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

► اپل مشکل ساعت هوشمند با تتو را تایید کرد
یارانه تولید هنوز پرداخت نشده است ◄

مطالب مرتبط
بنر