سامسونگ Gear VR مخصوص گلکسی اس6 را معرفی کرد

شنبه ، 19 ارديبهشت 1394 ، 11:24

بانکی دات آی آر: سامسونگ هدست واقعیت مجازی Gear VR مخصوص گلکسی اس6 و گلکسی اس6 اج را روانه بازار کرد.
در سپتامبر 2014 و همزمان با معرفی گلکسی نوت 4 و گلکسی نوت 4 اج، سامسونگ هدست واقعیت مجازی خود را نیز با نام Gear VR رونمایی کرد. این هدست که با همکاری شرکت مشهور «آکیولس» تولید شده بود، مخصوص نوت‌های جدید سامسونگ است و برای دستگاه‌های دیگر این شرکت کاربردی نداشت.

به گزارش دیجی کالا، اما در ماه مارس و پس از رونمایی از گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج سامسونگ خبر داد که هدست واقعیت مجازی مخصوص پرچمداران جدیدش را نیز معرفی خواهد کرد.

امروز سامسونگ از هدست ویژه گلکسی های اس 6 رونمایی کرده و در حال حاضر فروش خود را در ایالات متحده با قیمت 199.99 دلار آغاز کرده است. دوستداران این هدست می‌توانند Gear VR Innovator Edition برای گلکسی اس 6 و اس 6 اج را از طریق وبسایت سامسونگ یا Best Buy خریداری کنند.

این هدست در مقایسه با نسخه گلکسی نوت 4 کوچک‌تر و سبک‌تر است و با یک بند بازطراحی شده معرفی شده است. یک فن داخلی نیز به منظور رد و بدل شدن هوا در آن تعبیه شده است.

سامسونگ ادعا می‌کند که چیپست جدید اگزینوس 7420 گلکسی های اس 6 می‌توانند تجربه واقعیت مجازی روان‌تر و دلپذیرتری را برای کاربران رقم بزنند. همچنین تراکم پیکسلی گلکسی اس 6 نسبت به گلکسی نوت 4 بیشتر است که به کیفیت تصاویر می‌افزاید.

از سوی دیگر به سبب کاهش سایز صفحه نمایش، میدان دید در این هدست کاهش پیدا خواهد کرد.

اگرچه با قیمت 200 دلار، هدست واقعیت مجازی سامسونگ یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید است، اما اگر خواهان کیفیت بسیار بالاتر و حرفه‌ای‌تری هستید و می‌توانید تا پایان سال صبر کنید، محصول جدید اچ‌تی‌سی به نام HTC Valve Vive نیز به بازار وارد خواهد شد. آکیولس ریفت نیز احتمالا در اوایل سال آینده میلادی روانه بازار خواهد شد.

► رباط ها سازنده ساختمان جدید گوگل
بازگشت «اسنیک» به دنیای گوشی‌های هوشمند ◄

مطالب مرتبط
بنر