بازی‌های بزرگ E3 2015

پنجشنبه ، 24 ارديبهشت 1394 ، 10:42

بانکی دات آی آر: نمایشگاه سرگرمی‌های الکترونیکی (Electronic Entertainment Expo) که به اختصار E3 نامیده می‌شود، از روز بیست‌وچهارم خرداد ماه در لس‌آنجلس برگزار خواهد شد.
به گزارش دیجی کالا، نمایشگاه سرگرمی‌های الکترونیکی که به اختصار E3 نامیده می‌شود در دنیای بازی و سرگرمی شبیه به جام جهانی فوتبال است. این نمایشگاه که هر ساله برگزار می‌شود، قرار است امسال در تاریخ بیست‌وچهارم خرداد ماه در شهر لس‌آنجلس آمریکا برگزار شود.
در جریان این مراسم مجموعه‌ای از بهترین و مورد انتظارترین بازی‌های رایانه‌ای و ویدیویی در مقابل چشمان هزاران نفر از طرفداران پروپاقرص هنر صنعت بازی به‌نمایش درمی‌آیند و ناشران و استودیوهای بازی‌سازی با نمایش تصویری از آینده‌ی این رسانه‌ی محبوب، مخاطبان را شگفت‌زده می‌کنند.
اما فریب چراغ‌های چشمک‌زن، گرافیک‌های خیره‌کننده و سر و صداهای فراوان را نخورید؛ مراسم E3 یک میدان جنگ تمام عیار است. امسال شرکت‌های مایکروسافت و سونی باید در رقابتی تنگاتنگ بازی‌های انحصاری‌شان برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌‌استیشن4 را معرفی کنند.
شرکت نینتندو هم که در نسل‌های گذشته حضور پررنگی داشته، اما با عرضه‌ی کنسول Wii U سهم‌اش از بازار فروش کنسول‌ها به‌شکل چشم‌گیری کاهش پیدا کرده است و پایین‌تر سونی و مایکروسافت قرار گرفته، تصمیم گرفته خود را از رکود نجات دهد. یکی از بازی‌های مورد انتظار این شرکت با نام «افسانه‌ی زلدا» (Legend of Zelda) قرار است دیرتر از موعد مقرر عرضه شود. هم‌چنین نینتندو امسال‌ بازی چشمگیری به بازار عرضه نکرده است. بنابراین مسوولان نینتندو در جریان کنفرانس این شرکت سوال‌های بسیاری برای جواب دادن خواهند داشت.



هم‌چنین توسعه‌دهندگان مطرح دیگر را نباید فراموش کنیم. «اکتیویژن» (َActivison)، «بتسدا» (Bethesda)، «کونامی» (konami) و «اسکویر انیکس» (Square Enix) برنامه‌های مهمی برای سال 2015 دارند و حتما تا پایان مراسم در روز بیست‌وهشت‌ام خرداد اطلاعات بیش‌تری از نسخه‌ی بعدی بازی‌هایی مثل Call of Duty و Star Wars Battlefront رونمایی می‌شود.
اما وب‌سایت  TechRadarاز میان صدها بازی که قرار است در جریان این نمایشگاه معرفی شوند، پانزده عنوان برتر را انتخاب کرده است که در ادامه می‌توانید نام آن‌ها را مطالعه کنید. البته ممکن است برخی از این بازی‌ها هرگز در جریان نمایشگاه امسال معرفی نشوند:
Call of Duty: Black Ops 3 - Activision
Guitar Hero Live - Activision
Tony Hawk - Activision
DOOM - Bethesda
Fallout 4 - Bethesda
Mass Effect 4 - EA
Star Wars Battlefront - EA
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - konami
Gears of War - Microsoft
Halo 5: Gaurdians - Microsoft
Legend of Zelda - Nintendo
Uncharted4: A Thief’s End - Sony
Final Fantasy 15 - Square Enix
Rise of the Tomb Raider - Square Enix
Assassin’s Creed: Syndicate - Ubisoft

► عرضه‌ی رسمی گوشی ارزان قیمت XOLO
هدفون‌های توگوشی QuadBeat 3 برای G4 ◄

مطالب مرتبط
بنر