مشخصات سونی لاوندر فاش شد

يكشنبه ، 27 ارديبهشت 1394 ، 11:35

بانکی دات آی آر: روز گذشته اطلاعات بیش‌تری از گوشی جدید مخصوص تهیه‌ی تصاویر سلفی سونی که با نام «سونی لاوندر» شناخته می‌شود، از طریق خبرگزاری‌های مرتبط با موبایل و تکنولوژی منتشر شد.
به گزارش دیجی کالا، صفحه‌ی توییتر @upleaks اطلاعات جدیدی از گوشی هوشمند بعدی شرکت سونی با نام «سونی لاوندر» (Sony Lavender) منتشر کرده ‌است. این گوشی که مخصوص تهیه‌ی تصاویر سلفی است، شباهت زیادی به «اکسپریا C4» که آن هم هنوز عرضه نشده، دارد. گفته می‌شود اندازه‌ی صفحه ‌نمایش این گوشی بیش از 5.5 اینچ است؛ اما اندازه‌ی دقیق آن هنوز مشخص نیست. هرچند گمان‌ می‌رود اندازه‌ی صفحه ‌نمایش این گوشی مثل «اکسپریا T2 آلترا» (Xperia T2 Ultra)، شش اینچی باشد. ضمنا این گوشی از پنل نمایش‌گر FullHD بهره خواهد ‌برد. ‌تصویر به‌نمایش درآمده از این گوشی نشان می‌دهد که حاشیه‌ی آن هم بسیار باریک است.


از دیگر ویژگی‌های بارز این گوشی می‌توان به دوربین 13مگاپیکسلی آن ‌اشاره کرد. استفاده از یک فلاش LED در کنار دوربین جلویی گوشی، ‌نشان می‌دهد که شرکت سونی هدف جلب رضایت افرادی را دارد که به گرفتن عکس‌های سلفی علاقه‌ی زیادی دارند. دوربین پشتی سونی لاوندر هم 13مگاپیکسلی است. برای هر دو دوربین هم از حسگر محبوب خود سونی یعنی IMX214 استفاده شده است.
این گوشی از چیپست «مدیاتک MT6752» بهره‌ برده است و پردازنده‌‌ی آن Cortex-A53 هشت‌ هسته‌ای با سرعت 1.7 GHz خواهد بود. همچنین این گوشی از پردازنده‌ی گرافیکی دوهسته‌ای Mali-760 و رم 2 گیگابایتی بهره خواهد برد. لازم به ذکر است تمام این ویژگی‌ها برای اکسپریا C4 هم درنظر گرفته شده است. احتمالا این گوشی دو سیم‌‌کارته بوده و با سیستم‌عامل «‌لالی‌پاپ» (Lollipop) در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

► خودروی اختصاصی بدون‌راننده گوگل در خیابان های عمومی
گوشی ای با باتری 5300 میلی‌آمپرساعتی ◄

مطالب مرتبط
بنر