گلکسی نوت 5 یک ماه زودتر رونمایی خواهد شد؟

دوشنبه ، 28 ارديبهشت 1394 ، 15:49

بانکی دات آی آر: به نظر سامسونگ می‌خواهد برنامه هر ساله‌اش در معرفی گلکسی نوت جدید را تغییر دهد و آن را حدود یک ماه زودتر رونمایی و به بازار عرضه کند.
به گزارش دیجی کالا، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد روال هرساله‌اش در معرفی گلکسی نوت جدید را بر هم بزند... طبق رسمی هر ساله، سامسونگ نسل جدیدی از گلکسی‌های نوت را در نمایشگاه IFA برلین در ماه سپتامبر رونمایی می‌کند. ولی گزارش جدیدی نشان از معرفی زودهنگام گلکسی نوت 5 دارد.

به گزارش وبسایت WhoWired سامسونگ همین حالا نمونه‌ اولیه از گلکسی نوت 5 را به تعدادی از مشتریان و اپراتورهای طرف قراردادش نمایش داده و قصد دارد آن را در انتهای ماه جولای (اوایل مرداد) معرفی و به بازار وارد کند.

این بازه زمانی با توجه به سابقه سامسونگ در معرفی گلکسی نوت های جدید اندکی عجیب است، اما منبع خبر می‌گوید که این تصمیم به دلیل آیفون 6 و آیفون 6 پلاس است که در انتهای سال گذشته به بازار وارد شد و موفقیت خیره‌کننده‌ای را به دست آورد. بنابراین سامسونگ می‌خواهد قبل از ورود آیفون 6s و 6s پلاس، فبلت خود را به بازار بفرستد تا تداخل ملموسی با محصولات اپل نداشته باشد.

همانطور که گفته شد نمونه اولیه گلکسی نوت 5 پشت درهای بسته به تعدادی از شرکای سامسونگ نمایش داده شده و گفته می‌شود که این گوشی دارای صفحه‌نمایشی 5.9 اینچی با رزولوشن 4K، حافظه 64 و 128 گیگابایت همراه با MicroSD، باتری بزرگ 4100 میلی آمپرساعتی و ضخامتی 7.9 میلی‌متری است.

علاوه بر این موارد، گلکسی نوت 5 مانند گلکسی اس6 از یک چیپست اگزینوس بهره خواهد برد و ظاهرا جدایی سامسونگ از چیپست‌های اسنپ‌دراگون جدی است.

► HTC هنوز برنامه ای برای نسخه‌ی mini پرچم‌دار جدیدش ندارد
اپل GPS دقیق می‌خواهد؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر