آیفون‌های بعدی یک ماه زودتر رونمایی خواهند شد

شنبه ، 2 خرداد 1394 ، 09:19

بانکی دات آی آر: «مینگ چی کو» تحلیلگر مشهور KGI Securities نیز خبر داده که آیفون‌های بعدی اپل در ماه آگوست رونمایی و در سپتامبر روانه بازار خواهند شد.
به گزارش دیجی کالا، مدیر بخش موبایل سامسونگ اخبار مربوط به معرفی زودهنگام گلکسی نوت 5 را رد کرد، ولی به نظر می‌رسد اپل قصد دارد جای سامسونگ را بگیرد و زودتر از موعد آیفون‌های جدیدش را رونمایی کند.

چند روز پیش یکی از منابع نزدیک به تامین‌کنندگان اپل خبر داد که ممکن است اپل آیفون 6s و 6s پلاس را در ماه آگوست (احتمالا اواخر مرداد) رونمایی کند. امروز یکی از تحلیلگران مشهور بازار که سابقه بسیار خوبی در پیشبینی ویژگی‌های محصولات اپل دارد، با تایید این خبر از آغاز فروش این گوشی‌ها در ماه سپتامبر خبر داده است.

به گفته «مینگ چی کو» (M. C. Kuo) از تحلیلگران ارشد موسسه KGI Securities نسل بعدی آیفون‌های اپل نه در ماه سپتامبر، بلکه در ماه آگوست رونمایی خواهند شد. این گوشی‌ها سپس در ماه سپتامبر به بازارهای فروش راه پیدا خواهند کرد.

بر اساس گفته‌های این تحلیلگر، کارخانه «فاکس‌کان» چین به بازده بسیار بالایی در سرهم‌بندی آیفون‌ها رسیده و به همین دلیل 60 تا 70 درصد سفارشات آیفون بعدی اپل را بر عهده خواهد داشت. وی همچنین افزوده که مدل 4.7 اینچی آیفون بعدی 66 درصد از کل میزان صادرات آیفون‌های بعدی را تشکیل می‌دهند و 34 درصد باقی مانده نیز نصیب مدل بزرگ‌تر یعنی آیفون 6s پلاس 5.5 اینچی خواهد شد.

کو بار دیگر تایید کرده که آیفون‌های بعدی از تکنولوژی «فورس تاچ» اپل بهره خواهد برد. وی مدتی قبل مجموعه ای از پیشبینی‌های خود را برای آیفون‌های بعدی منتشر کرده بود.

► انتشار کارنامه مالی لنوو در سال 2014
چگونگی ایجاد روابط مثبت در محل کار ◄

مطالب مرتبط
بنر