اندروید 5.1.1 برای نکسوس6

يكشنبه ، 3 خرداد 1394 ، 12:59

بانکی دات آی آر: نسخه‌ی‌ به‌روزرسانی شده‌ی سیستم‌عامل اندورید 5.1.1 برای جدیدترین گوشی هوشمند گوگل یعنی «نکسوس6» (Nexus6)، هم عرضه شد.
به گزارش دیجی کالا، نسخه‌ی به‌روزرسانی شده‌ی سیستم‌عامل اندروید لالی‌پاپ یا همان اندروید 5.1.1 چند روزی است که برای گوشی‌های هوشمند نکسوس4 و نکسوس5 عرضه و تصاویری هم از آن منتشر شده است. همان‌طور که از شماره‌ی این نسخه برمی‌آید، در اندروید 5.1.1 تنها ایراداتی جزیی رفع شده و کارایی و ثبات آن بهتر شده. گوگل این نسخه را هنوز برای جدیدترین گوشی‌اش، یعنی نکسوس6 عرضه نکرده است.
اما امروز نسخه‌ی اندروید 5.1.1 به روش Over-the-Air برای ‌کاربران سرویس T-Mobile ارسال شد. شرکت T-Mobile یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای بین‌المللی خدمات تلفن‌های همراه در سطح جهان است که دوازده کشور اروپایی را پوشش می‌دهد.

 

شماره‌ی سریال این بسته‌ی نرم‌افزاری LYZ28E بوده و حجم‌اش هم تقریبا 125 مگابایت است. این نسخه تمام ویژگی‌های اندروید 5.1.1 را به‌همراه بهینه‌ساز‌ها در خود گنجانده است؛ همچنین با ویژگی تماس اینترنتی T-Mobile سازگاری دارد.
طبیعتا روند ارسال این سیستم‌عامل به صورت مرحله‌ای بوده و کاربران مجاز این بسته را بلافاصله دریافت نخواهند کرد. اما پیش‌بینی می‌شود تمام دستگاه‌ها طی هفته‌های آینده این نسخه‌ی به‌روزرسانی شده را دریافت کنند. هنوز تصاویری رسمی از اندروید 5.1.1 برای نکسوس6 منتشر نشده؛ اما انتظار می‌رود به زودی آن‌ها را ببینیم.

► فایرفاکس مخصوص آی‌فون در مرحله‌ی ‌آزمون
تلویزیون کاغذی مفهومی ال جی ◄

مطالب مرتبط
بنر