ساخت پکمن‌ مخصوص تلفن‌های هوشمند

يكشنبه ، 3 خرداد 1394 ، 13:29

بانکی دات آی آر: بعضی از بازی‌های ویدیویی در عین سادگی، هیچ‌وقت کهنه نمی‌شوند و خاطره‌‌‌شان در ذهن افراد باقی می‌‌ماند. اگر در سال‌های گذشته بازی «پک من» (Pac-Man) را می‌شناختید و با آن خاطره دارید، خبر خوشی برای‌تان داریم. قرار است این بازی محبوب در تابستان ‌امسال روی تلفن‌های همراه هوشمند عرضه شود؛ آن هم به صورت رایگان.
به گزارش دیجی کالا، بعضی از بازی‌های ویدیویی در عین سادگی، هیچ‌وقت کهنه نمی‌شوند و خاطره‌‌‌شان در ذهن افراد باقی می‌‌ماند. اگر در سال‌های گذشته بازی «پک من» (Pac-Man) را می‌شناختید و با آن خاطره دارید، خبر خوشی برای‌تان داریم. قرار است این بازی محبوب در تابستان ‌امسال روی تلفن‌های همراه هوشمند عرضه شود؛ آن هم به صورت رایگان.

قرار است یکی از استودیوهای بازی‌سازی شعبه اروپای شرکت نامکو بندای بازی Pac-Man 256 را بسازد که دنباله‌ی بازی مشهور Pac-Man است. زمان دقیق ‌عرضه‌ی این بازی مشخص نشده است؛ ولی در تابستان امسال کاربران می‌توانند این عنوان را روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های‌شان بازی کنند. البته این نسخه با چیزی که پیش از این دیده‌اید، متفاوت خواهد بود؛ چرا که شخصیت اصلی آن یعنی پک‌من در دنیایی جدید به ماجراجویی می‌پردازد. این دنیا که بر پایه‌ی مرحله‌ی 256 این بازی طراحی شده ‌است، تجربه‌ای جدید می‌آفریند؛ تجربه‌ای که مخصوص امروز و گجت‌های امروزی است.

► نظر فعالان بازار درباره تسهیلات 60 و 80 میلیونی
تاثیر اعمال فیلتر بر تصویر ◄

مطالب مرتبط
بنر