بدهکار 100 میلیاردی بانک، معاف از بازپرداخت

سه شنبه ، 25 فروردين 1388 ، 15:06

بنابر اخبار رسیده یکی از بدهکاران بانک مهم دولتی به نام «ت» که در شعبه چهاراه کالج این بانک حساب دارد، حدود 100 میلیارد تومان به این بانک بدهکار است که متأسفانه با اعمال نفوذ یک نماینده مشهور مجلس که سابقه حضور در هیات رئیسه مجلس هفتم و هشتم را دارد، از پرداخت بدهی خود به بانک تاکنون سرباز زده است.

 برای بررسی صحت و سقم این موضوع با شعبه چهاراه کالج بانک تماس گرفتیم که مسئول این شعبه با شنیدن این خبر از ارائه هرگونه اطلاعاتی خودداری کرد.
 
وی گفت: حتی اگر این مشتری تا 200 میلیارد هم به بانک بدهکار باشد، من چنین اطلاعاتی به شما نمی‌دهم و شخصی هم که این اطلاعات را از بانک خارج کرده بدبخت می‌کنم(!) او در ادامه گفت: بانک ما تنها در صورت درخواست مکتوب قوه قضائیه این اطلاعات را ارائه می‌دهد. در غیر این صورت مبلغ بدهی‌ها و نحوه پرداخت آن‌ها از طرف مشتریان تنها به بانک مربوط است.

گفتنی است بانک‌ها برای بازپس‌گیری وام‌هایی با مبالغ بسیار پایین‌تر مثل وام‌های 5-6 و 18 میلیونی مشتریان عادی اگر تنها دو ماه اقساط مشتری پرداخت نشود، مبلغ اقساط را از حساب ضامن کسر می‌کنند، این در حالی‌ست که بسیاری از مشتریانی که وام‌هایی با مبالغ هنگفت و اقساط بالا از بانک‌ها دریافت می‌کنند، بعضا با اعمال نفوذ برخی چهره‌های سیاسی از پرداخت اقساط خود معاف می‌شوند.

منبع: بازتاب آنلاین

► 11.5 ميليون تراکنش ناموفق شتاب در اسفند ماه
رئیس‌کل در ‌دو اپیزود ◄

مطالب مرتبط
بنر