اینستاگرام تصاویر جالب را برای‌تان ایمیل می‌کند

دوشنبه ، 4 خرداد 1394 ، 12:06

بانکی دات آی آر: اخیرا در وب‌سایت‌های مرتبط با IT و تکنولوژی گزارش‌هایی منتشر شده که خبر از تصمیم اینستاگرم برای ایمیل کردن تصاویر مهم و برجسته‌ی روز برای کاربران‌اش میدهند.
به گزارش دیجی کالا، حتما اکثر شما با «اینستاگرام» (Instagram)، شبکه‌ی اجتماعی که اجازه می‌دهد تصاویر و فیلم‌ها‌ی‌تان را به اشتراک بگذارید، آشنایی دارید و برنامه‌ی آن را روی گوشی‌های هوشمند‌تان نصب کرده‌اید. اما باید اعتراف کرد صفحه‌ی خبرهای تصویری این برنامه دیگر به اندازه‌ی گذشته جذاب نیست. حتی ممکن است  از تعداد زیاد تصاویر مربعی به ستوه آمده و این برنامه را بسته باشید. خصوصا اگر صفحه‌های داخلی را دنبال می‌کنید، سیل تبلیغات کم‌ترین فرصت‌ برای دیدن تصاویر صفحه‌های مورد نظرتان را خواهند گرفت.

حالا سوال این است که اینستاگرم چگونه می‌خواهد یک بار دیگر کاربران‌اش را پای این برنامه بکشاند؟ ظاهرا از طریق ایمیل‌. آن‌طور که وب‌سایت TechCrunch تایید کرده ، اینستاگرام می‌خواهد تعدادی از تصاویر برجسته و مهم را گزینش و از طریق ایمیل به کاربران‌اش ارسال کند. هرچند استراتژی «در جریان مطالب روز باشید» حرکت جدیدی نیست (فیس‌بوک و توییتر مدتی است این کار را انجام می‌دهند) اما معنای آن این است که اینستاگرم اعتراف می‌کند همه‌ی 300 میلیون کاربرش لزوما فعال نیستند. دریافت این ایمیل‌ها به شما یادآوری می‌کند که چنین سرویسی وجود دارد و اگر شما تصاویرتان را ثبت و منتشر نکنید، فراموش خواهند شد. هرچند که در نهایت، فرستادن این ایمیل‌ها منجر به این می‌شود که شما تبلیغات بیش‌تری ببینید (البته مطمئنا نه به اندازه‌ی تبلیغات صفحه‌های داخلی!) اما اگر دوست ندارید هر روز غرق در تصاویر بی‌شمار شوید، این سرویس برایتان مفید خواهد بود.

► اعلام نرخ بنزین خودروهای عمومی
سلول‌های خورشیدی جدید، با راندمانی بالاتر و قیمتی کمتر ◄

مطالب مرتبط
بنر