نسخه‌ی مرد آهنی، گلکسی S6 آماده‌ی عرضه

سه شنبه ، 5 خرداد 1394 ، 13:18

بانکی دات آی آر: شرکت سامسونگ رسما اعلام کرد نسخه‌ی مرد آهنی پرچم‌داران‌اش آماده‌ی عرضه‌اند و کاربران می‌توانند نسبت به تهیه‌ی آن‌ها اقدام کنند.
به گزارش دیجی کالا، پیش‌تر در دیجی‌کالا خبری مبنی بر عرضه‌ی نسخه‌ی مرد آهنی (Iron Man) گوشی‌های گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge توسط شرکت سامسونگ، منتشر شده بود. اما زمان دقیق عرضه‌ی این گوشی‌ها در خبر اولیه مشخص نشده بود.

حالا خبر رسیده که این غول کره‌ای صنعت ساخت گوشی‌های هوشمند، عرضه‌ی این محصول جدید را به‌طور رسمی در بازارهای مقصدش آغاز کرده است. این مدل برای مدت محدودی در دسترس مصرف‌کنندگان خواهد بود و مشخصات فنی آن به‌جز 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، مشابه‌ نسخه‌ی معمولی است. بدنه‌ی جلویی و پشتی این گوشی به رنگ قرمز است و لبه‌های آن هم با استفاده از فلزی طلایی رنگ ساخته شده است. هم‌چنین تم (Theme) مخصوصی براساس فیلم «انتقام‌جویان» (Avengers) از قبل روی این گوشی نصب شده و در بسته‌بندی محصول هم طرح Avengers برای مدت محدودی در دسترس خواهد بود.
علاوه بر این، سامسونگ یک شارژر بی‌سیم با طرحی الهام گرفته از «آرک راکتور»(دستگاهی که به‌عنوان منبع نیروی لباس آهنی «تونی استارک»، قهرمان فیلم مرد آهنی از آن استفاده می‌شد) در این بسته قرار داده شده است. این گوشی هوشمند روز شش‌ام خرداد ماه در کشور کره و به دنبال آن در کشور چین عرضه خواهد شد.

► فروش ناامیدکننده‌ی S6 و S6 Edge و سکوت سامسونگ
ساخت مغز مصنوعی برای همه مردم توسط دانشمندان ◄

مطالب مرتبط
بنر