اسنپ‌چت 100 میلیون کاربر فعال روزانه دارد!

چهارشنبه ، 6 خرداد 1394 ، 14:00

بانکی دات آی آر: مدیرعامل شرکت اسنپ‌چت خبر داده که تعداد کاربران فعال روزانه این شبکه اجتماعی به 100 میلیون کاربر می‌رسد.
شاید در ایران برنامه «اسنپ‌چت» (Snapchat) شناخته شده نباشد، اما در کشورهای غربی و به خصوص ایالات متحده از شهرت بسیار بالایی برخوردار است. این شهرت در آمار کاربران فعال آن به خوبی هویداست.



به گزارش دیجی کالا، «ایوان اشپیگل» (E. Spiegel) مدیرعامل شرکت اسنپ‌چت امروز در کنفرانس Code خبر داد که این شرکت حالا 100 میلیون کاربر فعال روزانه دارد. این رقم تقریبا یک دهم میزان کل کاربران فعال ماهانه فیس‌بوک (936 میلیون کاربر) است.

اسنپ‌چت تعداد رسمی کاربرانش را در گذشته اعلام نکرده بود، اما در آگوست سال قبل بود که «وال استریت ژورنال» خبر داد اسنپ‌چت بیش از 100 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. اگر آمار سال قبل وال استریت ژورنال صحیح باشد، آمار امروز اسپیگل خبر از افزایش شدید محبوبیت اسنپ‌چت در میان کاربران آنلاین دنیا دارد.

وی در ادامه افزوده که 65 درصد از 100 میلیون کاربر فعال روزانه این شبکه اجتماعی محتوای اختصاصی خود را برای این برنامه تولید می‌کنند.

اسپیگل اعتقاد دارد که محاسبه کاربران روزانه فعال، دیدی دقیق‌تر نسبت به محاسبه کاربران فعال ماهانه می‌دهد. با این حال در خود شرکت اسنپ‌چت کاربران فعال به صورت ساعتی محاسبه می‌شوند.

این استارتاپ در حال حاضر ارزشی 15 میلیارد دلاری دارد و به تازگی سیستم تبلیغاتی بزرگ خود را نیز به منظور درآمدزایی راه اندازی کرده است.

اسنپ‌چت یک سیستم اشتراک تصاویر است که می‌توان برای مشاهده تصاویر ارسال شده زمان تعیین کرد و پس از اتمام آن زمان، تصاویر از دید کاربران مخفی می‌شود و از سرورهای اسنپ‌چت نیز حذف خواهند شد.

► پاسخ نوبخت به همه ابهامات مربوط به افزایش قیمت سوخت
آیا گوشی ایسوس زنفون 3 توسط TENNA تایید شد؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر